וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "רוצה להיות במקום בו יאהבו אותי"

מאמן ריאל מדריד מתכונן לפרידה אחרי ההדחה בחצי גמר ליגת האלופות. סרחיו ראמוס: "אם כבר לעוף, אז שיהיה ככה"

סוף עידן בריאל מדריד? הבלאנקוס ניצחו הערב (שלישי) 0:2 את דורטמונד בגומלין חצי גמר ליגת האלופות, אך הודחו בשלב זה בפעם השלישית ברציפות בעקבות ההפסד 4:1במשחק הראשון בגרמניה. קארים בנזמה (83) וסרחיו ראמוס (88) כבשו את השערים הדרמטיים שיצרו מותחן אדיר בסיום, אם כי לא הספיקו להשלמת הרמונטדה.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לקראת פרידה. ז'וזה מוריניו/רויטרס

מיד לאחר המשחק עלתה על הפרק שאלת המשך דרכו של ז'וזה מוריניו במועדון, כשלדעת רבים היה זה משחקו האירופי האחרון כמאמן ריאל מדריד. הפורטוגלי עצמו הגיב לשאלה הזאת בסיום ורמז: "אולי לא אמשיך. אני רוצה להיות במקום בו אוהבים אותי". אגב, בעוד מוריניו דיבר, נרשם אחד מהרגעים המשעשעים יותר בטלוויזיה העונה, כשהשדר הבריטי שראיין אותו היה חייב לקטוע אותו בשביל לצאת לפרסומות (קפצו לדקה 1:25).

על המשחק אמר: "השחקנים שלי נתנו הכול. אם היינו מבקיעים מוקדם יותר, היה לנו סיכוי. הברנבאו היה פנטסטי, האוהדים האמינו עד הסוף, אבל לא הצלחנו לעשות את זה. נענשנו, אבל לא על המשחק הזה אלא על המשחק בגרמניה".

"אם כבר לעוף, אז שיהיה ככה", סיכם סרחיו ראמוס, שכבש את השער השני. "אם היינו משחקים בדורטמונד בחצי מהיכולת ששיחקנו בה היום... אנחנו לוקחים איתנו להמשך את האהבה מהקהל. היינו קרובים לכבוש במחצית הראשונה, אבל החמצנו יותר מדי".

אמיליו בוטרגניו, חבר הנהלת ריאל מדריד ושחקן העבר של המועדון, אמר בסיום: "הקבוצה שלנו נלחמה עד הסוף. 15 הדקות הראשוניות היו המפתח. היו לנו שלושה מצבים הבקעה, שאם היינו עושים מהם שער אז גם הכול יכול היה להשתנות. בורוסיה היא קבוצה גדולה והם הראו אופי".

סרחיו ראמוס כובש את השער השני של ריאל מדריד מול דורטמונד. AP
הבליץ בסיום לא הספיק. קארים בנזמה עם סרחיו ראמוס/AP
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לאחר ההדחה מול דורטמונד. GettyImages
כמה תסכול. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages
רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד מנחם את אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שבור לגמרי. אנחל די מריה עם רוברט לבנדובסקי שמנסה לנחמו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully