וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה ונהריה עלו לחצי גמר הפלייאוף

הקבוצה של נדב זילברשטיין השלימה את העבודה בבית עם 78:107 מהדהד מול גליל, נהריה הביסה את קרית אתא 87:103

אחרי שעירוני רמת גן ומכבי הוד השרון כבר הבטיחו את מקומן בשלב חצי הגמר של הליגה הלאומית בכדורסל, הוכרעו היום שתי הסדרות הנוספות שהגיעו למשחק שלישי ומכריע. אלא שדווקא כשהיה נדמה ששני המשחקים הללו יהיו צמודים, קיבלנו שתי דריסות: ראשונה תפסה עירוני נס ציונה את הכרטיס לארבע האחרונות כשהביסה את הפועל גליל עליון 78:107, ולאחר מכן הביסה עירוני נהריה את אליצור קרית אתא 87:103. אחרי שני המשחקים הללו, כך ייראו סדרות חצי הגמר:

עירוני נס ציונה - עירוני רמת גן
מכבי הוד השרון - עירוני נהריה

גיל אמיתי שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק נהדר בדרך לחצי הגמר. אמיתי/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל גליל עליון 78:107

האורחים, שניצחו את המשחק הקודם והשוו את הסדרה דווקא פתחו טוב ואפילו הוליכו בסיום הרבע הראשון 20:22, אבל אז החלה הבריחה הגדולה של נס ציונה: 61 נקודות קלעו המארחים בשני הרבעים הבאים לעומת 39 של האורחים, מה שגמר סופית את המשחק, והוביל לרבע אחרון של גארבג' טיים בו רק הגדילה נס ציונה את יתרונה. קלעו לנס ציונה: גיל אמיתי (7 ריבאונדים) וטל דן (6 ריבאונדים ו-4 חטיפות) 23 נקודות כל אחד. לגליל: מייקל ג'יימס 26.


עירוני נהריה - אליצור קרית אתא 87:103

בדיוק כמו גליל, גם קרית אתא הוליכה בסיום הרבע הראשון, ובדיוק כמו גליל זה נגמר ממש לא טוב. 31:60, זו היתה הריצה של נייט מילר וחבריו, שהטיסה את החבורה מנהריה ל-28 הפרש, וגמרה גם את הסדרה הזו. נייט מילר הוליך את קלעי נהריה עם 21 נקודות, אבירם זליקוביץ' תרם 20 ואסף 6 ריבאונדים בעוד ערן סעודאי קלע 18 (4 מ-8 לשלוש). את קלעי קרית אתא הוליך קובי אייזיק עם 22, אנתוני גיבנס היה מצויין עם 19, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים שלא הספיקו.

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב חוגג ניצחון על הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב קרובים לסדרת הגמר. מילר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully