וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "אם לא ננצח את לבנטה, אפשר להגיד שלום"

שוערה של מאיורקה כבר מוכן לקראת המשחק הקריטי כשהפסד בו עלול להוביל לליגת המשנה: "אני סובל, הכי חשוב להינצל"

חמישה מחזורים נותרו לסיום העונה בליגה הספרדית ונכון להיום, את המקום האחרון מאיישת מאיורקה. קבוצתם של דודו אוואט ותומר חמד צברה עד כה 28 נקודות בלבד, אולם היא רחוקה רק שלוש נקודות מדפורטיבו לה קורוניה, שנמצאת כרגע במקום ה-17, המבטיח עונה נוספת ב'לה ליגה'. ביום ראשון הקרוב (12:00 שעון ישראל), האדומים מפלמה יארחו לעוד משחק קריטי את לבאנטה ממרכז הטבלה ואחרי ההפסד הדרמטי 3:2 לסראגוסה בשבת, הם יודעים שכל דבר מלבד ניצחון יהיה אסון עבורם.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
כל משחק הוא משחק גמר בימים כאלה. אוואט/GettyImages, David Ramos

אוואט התייצב היום מול המיקרופונים לפני אימון הקבוצה ולאחר שנשאל האם הוא לא התעייף כבר מכך שכל משחק של הקבוצה בתקופה האחרונה מוגדר כסוג של "גמר" הוא התפרץ: "יש עוד דרך להגדיר את זה? תגידו לי אתם. אנחנו עושים כל מה שאפשר, נלחמים בלי סוף. אני בטוח שלי כואב יותר מאשר לכם, אני סובל מזה. אבל אנחנו מתאמצים והצגנו משחק טוב נגד סראגוסה. אומנם הפסדנו, אבל אם נשחק ככה בראשון, התוצאה תהיה לטובתנו. צריך לשמור על מצב רוח חיובי כדי שהקבוצה תינצל".

השוער הוסיף: "המשחק הקרוב הוא קריטי ואם לא ננצח, אפשר להגיד שלום. ניתן הכול, הקהל יתמוך בנו. יש לנו את השחקנים כדי לנצח את המשחק הזה, כולם יצטרכו להילחם ולקחת את הנקודות. אני תמיד מנסה לעשות כמיטב יכולתי, כואב לי לספוג שער. בסוף העונה נקבל החלטות, כרגע כל מה שחשוב זה להינצל".

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
יצליחו לצאת מהבור העמוק? חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully