וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן: "באוקלהומה סיטי הכל יכול לקרות"

טירוף הפלייאוף, סיכום הלילה: ביוסטון מאמינים בנס אחרי שנמנעו מסוויפ מול הת'אנדר, יעד מפתיע מסתמן לפיל ג'קסון

מספרי המשחק בין אוקלהומה סיטי ליוסטון (103:105 לרוקטס, שצימקו ל-3:1)

* הרוקטס נמנעו מלחטוף סוויפ ראשון בפלייאוף מאז 1996, אז טואטאו בסיבוב השני על ידי הסוניקס, גלגולם הקודם של הת'אנדר.

* יוסטון סוף סוף תפסה יום מחוץ לקשת, עם 12 מ-27 לשלוש (44%), הנתון הטוב ביותר שלה בסדרה.

* זה היה משחק הפלייאוף ה-30 ברציפות בו קווין דוראנט קולע לפחות 20 נקודות. דוראנטולה חדר לצבע 22 פעמים במשחק, שהניבו 28 נקודות: 7 מ-10 מהשדה ו-11 מ-14 מהקו.

* אחרי ההפסד מאזנה של אוקלהומה סיטי בסיבוב הראשון של הפלייאוף בשלוש השנים האחרונות עומד על 2:11.

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. AP
כמעט חירב לקבוצתו את המשחק. הארדן/AP

ציטוטים ותירוצים:

אוקלהומה סיטי החמיצה הזדמנות לחקות את הספרס ולהשלים סוויפ שיאפשר לה להתרווח ולנוח עד שהקליפרס והגריזליס יסיימו את הסדרה המותחת ביניהן, והרוקטס הצליחו להחזיר את הסדרה לאוקלהומה למשחק החמישי, שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי.

"להשיג את הניצחון הראשון שלנו בסדרה נותן לנו ביטחון לפני החזרה לאוקלהומה סיטי, ושם הכל יכול לקרות", אמר ג'יימס הארדן, שקלע רק 15 נקודות (4 מ-12 מהשדה, כולל 0 מ-4 לשלוש), איבד לא פחות מ-10 כדורים והוסיף רק 3 אסיסטים וריבאונד בודד, ואף שמר את הכדור לעצמו בשלוש התקפות גורליות בסיום, כולל אייר בול שכמעט עלה לרוקטס במשחק.

על תצוגת הנפל שלו מול האקסית אמר האיש והזקן: "העובדה שנכנסתי לבעיית עבירות הוציאה אותי מהקצב, לפחות היה לי דאבל דאבל...". מאמנו קווין מקהייל הוסיף: "זה היה ניצחון אמיץ. הוכחנו שאנחנו לא מתכוונים להתכופף ולתת להם לנצח, ואני שמח שהמשכנו להילחם".

קווין דוראנט, שקלע 38 נקודות במשחקו השני ללא ראסל ווסטברוק, התייחס לאיבוד שפרנסיסקו גרסיה סחט ממנו בשניות האחרונות: "ניסיתי לנצח את המשחק, אבל הוא שמר עליי טוב. אני לא מודאג מההפסד, אנחנו נהיה בסדר. יש לנו הזדמנות טובה לסגור את הסיפור אצלנו בבית, ולא יכולנו לבקש סיטואציה טובה יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם הוא נשאר מאוכזב בביתו. ווסטברוק הפצוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספרי המשחק בין ברוקלין לשיקגו (91:110 לנטס, שצימקו ל-3:2)

* הנטס קלעו 110 נקודות ב-82 התקפות בלבד נגד אחת מההגנות הטובות ב-NBA, בזכות אחוזים מצוינים של 50% מהשדה ו-87% מהקו.

* הבולס איפשרו לנטס לקלוע 24 נקודות בהזדמנות שנייה, המספר הגבוה ביותר שהקבוצה של טום תיבודו רשמה בכל העונה.

* דרון וויליאמס רשם משחק פלייאוף שני העונה עם לפחות 20 נקודות ו-10 אסיסטים, הישג שנרשם רק פעם אחת ב-25 השנים האחרונות על ידי שחקן הנטס - ג'ייסון קיד ב-2002.

* אחרי שקלע ב-33% מהשדה כשקירק היינריך שומר עליו בארבעת המשחקים הקודמים בסדרה, וויליאמס נהנה מהיעדרו של רכז הבולס וחגג עם 19 מתוך 23 הנקודות שלו כשנייט רובינסון מוצב עליו.

ברוק לופז שחקן ברוקלין נטס. AP
הפעם הם שמרו על האגרסיביות. ברוק לופז/AP

ציטוטים ותירוצים:

יומיים בלבד אחרי ההפסד שובר הלב בשלוש הארכות בשיקגו, הנטס צימקו את הסדרה הצמודה מול הבולס ל-3:2, כששוב הוליכו ב-14 נקודות שלוש ורבע דקות לסיום, אבל במקום לאפשר לנייט רובינסון וחבריו להתקמבק, הם המשיכו להציג הגנה חזקה והחזירו את הסדרה לעיר הרוחות למשחק מספר 6 בלילה שבין חמישי לשישי, בניסיון להפוך לקבוצה הראשונה שחוזרת מפיגור של 3:1 מול שיקגו, שעומדת על מאזן של 0:12 במצבים כאלה.

"הגענו מאוד אגרסיביים, כמו במשחקים הקודמים", ניתח ברוק לופז, שכיכב עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים. "אני חושב שההבדל הפעם היה ששמרנו האגרסיביות לאורך 48 דקות". מאמנו פי ג'יי קרליסימו הוסיף: "האמנתי שנגיב להפסד הקודם, כל השנה התאוששנו היטב ולמרות הכוחות האדירים שהשקענו שלשום היה ברור שעוד יש הרבה דקות טובות שנשארו בסדרה הזו".

מהעבר השני אמר ג'ואקים נואה: "היו לנו המון טעויות מנטליות. אני מרגיש שהיו לנו הזדמנויות לנצח, וניצחנו את עצמנו. אבל הם שיחקו היטב וחייבים לתת להם קרדיט על זה". נייט רובינסון הוסיף: "ידענו שיהיה לנו קשה בלי היינריך, אבל כבר היינו כאן עם שחקן חסר. אנחנו פשוט צריכים למצוא פתרון ולהביא את אותה אנרגיה שהייתה לנו בעבר".

שחקני שיקגו בולס מאוכזבים. רויטרס
ניצחו את עצמם. ג'ואקים נואה/רויטרס

מספרי המשחק בין אינדיאנה לאטלנטה (91:102 להוקס, שאיזנו ל-2:2)

* קייל קורבר קלע 19 נקודות מהספסל, סכום זהה ל-19 הנקודות שכל ארבעת המחליפים של הפייסרס קלעו, וצלף יותר שלשות (5) מכל שחקני אינדיאנה ביחד פרט לפול ג'ורג' (4).

* בשלב מסוים של המשחק ההוקס עמדו על 8 מ-18 מהקו, לפני שאל הורפורד קלע 5 מ-6 ושיפר במעט את אחוז העונשין של המארחים, שגם בסיום עמד על 65% בלבד (25 מ-38).

* במחצית הראשונה נרשמו 14 זריקות עונשין בלבד בשני הצדדים, אבל אחרי ההפסקה המשרוקיות של השופטים החלו לצפצף בלי הפסקה, ועד הסיום נרשמו 49 זריקות עונשין נוספות.

ג'וש סמית' שחקן אטלנטה הוקס. AP
ההבדל של ההוקס. ג'וש סמית'/AP

ציטוטים ותירוצים:

אחרי שתי תבוסות באינדיאנה, אטלנטה איזנה ל-2:2 את הסדרה שהמנצחת בה תפגוש את המנצחת בין הניקס לסלטיקס. ג'וש סמית להט עם שיא פלייאוף של 29 נקודות, והקרב בין השלישית לשישית במזרח יתחדש באינדיאנפויס בלילה שבין רביעי לחמישי.

"כשג'וש משחק ככה, אנחנו קבוצה טובה מאוד", החמיא דווין האריס, ואל הורפורד הוסיף: "האנרגיות שלו עושה את ההבדל. אני לא טוען שהוא לא עושה את זה כל הזמן, אבל כשהוא מפוקס ועושה את הדברים הקטנים זה שונה". סמית עצמו אמר: "כשאנחנו משחקים עם אנרגיה ומאמץ ומשחקים ביחד, אנחנו קבוצה די טובה".

בצד המפסיד היה רוי היברט שאמר: "חשבתי שנוכל לקחת פה לפחות משחק אחד, אבל זו הולכת להיות חתיכת סדרה מעכשיו". ג'ורג' היל הוסיף: "לאטלנטה יש קבוצה נהדרת, וידענו שזו לא עומדת להיות סדרה קלה. טוב שיש לנו עוד שני משחקים בבית".

פיל ג'קסון בימיו כמאמן הלייקרס. AP
יסכים להגיע לקנדה? פיל ג'קסון/AP

* ההתפתחויות האחרונות בגזרת הקינגס, שעשויים להישאר בסקרמנטו ולא לעבור לסיאטל, צפויות להשפיע על גזרה חמה נוספת - זו של פיל ג'קסון. על פי דיווח ב-ESPN, הזן מאסטר שקל בחיוב לקבל על עצמו את תפקיד הנשיא בסיאטל, וכעת התפקיד המעניין ביותר שמונח לפתחו הוא נשיא הראפטורס, שיעלו הילוך במרדף שלהם במטרה להחתים את מאמן הבולס והלייקרס לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully