וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "לאיטליה יש פוטנציאל להגיע רחוק ביורו"

מאמן נבחרת איטליה נמצא בישראל וערך מסיבת עיתונאים לקראת יורו הצעירות: "יהיה טורניר ברמה, איטליה מוכשרת"

מאמן נבחרת איטליה, צ'זארה פראנדלי, מבקר בימים אלו בישראל כאורח של שגרירות איטליה בישראל. האורח הנכבד ערך סיור איצטדיונים בארץ וביקורו נועד גם כדי לקדם את טורניר יורו הצעירות שייערך בחודש יוני הקרוב בישראל, כאשר נבחרת איטליה הצעירה תשחק כזכור יחד עם הנבחרת של גיא לוזון באותו בית. היום (שלישי) ערך פראנדלי מסיבת עיתונאים ביחד עם מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון לקראת הטורניר הקרב ובא.

מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי. קובי אליהו
מבקר בישראל. פראנדלי./קובי אליהו

פראנדלי התייחס לנבחרת האיטלקית שתשחק עם ישראל ביורו הצעירות ואמר: "אני מאוד מקווה שנבחרת האיטלקית תביא את עצמה לידי ביטוי בטורניר הזה. יש להם גם מאמן טוב ואני מאמין בהם". הפוטנציאל של הנבחרת האיטלקית הוא גדול אבל זה טורניר שבו משחקות הרבה נבחרות טובות. הטורניר הזה יחל אחרי סיום העונה ואני מקווה שהשחקנים יגיעו רעננים בכושר הכי טוב שלהם, יש פוטנציאל להישגים טובים".

המאמן נשאל האם סטפן אל שעראווי, הכוכב הגדול של האיטלקים ישחק ביורו הקרוב ושלל את האפשרות: "כבר שנה שלמה הוא חלק מהסגל של הנבחרת הבוגרו והוא ישחק בגביע הפדרציות, אני לא חושב שהוא יגיע ליורו הצעירות".

לגבי השחקנים החזקים של הנבחרת האיטלקית הוא אמר: "יש הרבה שחקנים טובים מאוד שיכולים לשחק. בכל מקרה בנבחרת הצעירה יש המון שחקנים טובים. לא יכול להצביע על שחקן או שניים מובילים, אבל כל שחקן באיטליה יכול לעשות לישראל צרות". פראנדלי התייחס לרמה של הליגה האיטלקית: "כמובן שהמשבר הכלכלי לא מקל על הכדורגל האיטלקי, אבל אני חושב שיש קבוצות כמו יובנטוס שיכולות להשתלב בטופ העולמי".

גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה אמר: "היה סיור לבבי וחם. אנחנו יכולים רק לברך שבנאדם מהשורה הראשונה של הכדורגל מגיע כדי לקדם את הטורניר שייערך בקיץ. אנחנו מודים לו מאוד".

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון לצד מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי. קובי אליהו
פראנדלי לצידו של גיא לוזון./קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully