וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הוליוודי צ'צ'ני: למה בני סכנין תרד ליגה

לקראת מחזור הנעילה הלוהט, כותבי וואלה! ספורט מגישים את התסריטים וההימורים שלהם. אורן יוסיפוביץ הבין שיש רק סיבה אחת להגעת זאור סדאייב לבית"ר. כדי להוריד את סכנין ליגה בדוחא

one

התסריט

הפועל עכו לא מפסידה בקרית אליעזר; מכבי נתניה מנצחת את הפועל באר שבע; סכנין לא מנצחת את בית"ר ירושלים בדוחא. וכך, גם אם סכנין ועכו יסיימו עם אותו מספר נקודות, החבר'ה מדוחא ייפרדו מהליגה בשל הפרש שערים נחות בהרבה.

שחקן מכבי חיפה, אייל משומר, מול שחקן בית"ר ירושלים, זאור סדאייב. קובי אליהו
"אני רוצה שבית"ר תידרדר לפלייאוף התחתון", הוא אמר. "כי אז, במשחק האחרון של העונה, בדוחא, סדאייב יוריד את סכנין ליגה"/קובי אליהו

ההימור

"זה לא טוב. העולמות מתנגשים! ג'ורג' נהיה עצבני" (ג'ורג' קוסטנזה)

זה היה במחזור ה-25, ב-3 במרץ. בית"ר ירושלים סיימה בטדי בתיקו 1:1 מול מכבי נתניה. זאור סדאייב כבש את השער הצ'צ'ני הראשון והאחרון, ועשרות מאוהדי בית"ר הנאורים פינו את האצטדיון כדי ללכת לשחק בהפגנות ופלייסטיישן. עמרי בן הרוש כבש את שערו הראשון והאחרון, והמשחק הסתיים בתיקו שלילי לשתי הקבוצות. הנקודה קבעה שבית"ר תילחם על הפלייאוף העליון במשחק האחרון של העונה הסדירה. אבל לסלב שהוא גם אוהד הקבוצה, היה רק דבר אחד בראש.

"אני רוצה שבית"ר תידרדר לפלייאוף התחתון", הוא אמר. "כי אז, במשחק האחרון של העונה, בדוחא, סדאייב יוריד את סכנין ליגה".

כולם צחקו.

עברו כמעט חודשיים, והסלב עלול להפוך לנביא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עזריאל, זאור סדאייב שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אבל אז חן עזריאל קיבל צהוב מתחמק רק כדי להשתחרר מהמילואים, וסדאייב נקרא לדגל. נו, זה נראה לכם מקרי?/קובי אליהו

באופן קצת יותר מדעי ופחות מיסטי, סכנין עלולה להתקשות בלי ירו בלו, למרות קו התקפי סביר שכולל את אחמד קאסום, ומאחוריו ומצדדיו דיא סבע, חאמד גנאים ומוחמד כליבאת הפעלתנים. אבל בלו, גם אם הוא עסוק בלפספס או לסמן מחוות מפשעתיות לספסל שמנגד, עוזר לסכנין. איתו, סכנין כובשת 1.08 שערים למשחק. בלעדיו – 0.6. משמעותי מאוד. סכנין כבשה שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים – אחד בכל משחק - ואת כולם כבש בלו. בלעדיו העונה גמורה כבר מזמן. בלעדיו הם יהיו בשבת.

התסריט הנ"ל מסתמך גם על הפרש השערים של סכנין. כשמרקו בלבול רק נכנס לתפקיד הוא ידע שהמשימה הראשונה והיחידה שלו היא הגנה. הוא עשה זאת מצוין, לפחות מספרים. ההפקרות הדפנסיבית המוחלטת בתקופת שלומי דורה (1.7 שערי חובה למשחק) הסתיימה, ובלבול הוריד את סכנין ל-0.6 בתחום זה. טוב כמעט פי 3. אבל העבר יחזור לרדוף. התבוסות 5:1 לעכו (מחזור 3), 4:0 למכבי תל אביב (12) ו-4:0 הביתי וההזוי מול רמת השרון (לספוג ארבעה שערי בית מרמת השרון זה מטומטם כמו להעביר משחק מגרונדמן לרמת גן), עשויות לגרום לסכנינאים לבכות במוצאי שבת.

קשה להאמין שמול דוחא מפוצץ סכנין תפסיד, וגם התיקו שהועלה (בבית"ר כבר לא זוכרים מתי ניצחו לאחרונה את היריבה האידיאולוגית) ידרוש כוחות יתרים מבית"ר העייפה. אבל קובי מויאל ואבי ריקן חייבים להשאיר מתנת פרידה, ודריו פרננדס יחזור להיות דריו פרננדס ל-90 דקות אחרונות. ומעל הכול - כבר בבית הספר לימדו אותנו שאקדח שנראה במערכה הראשונה יירה במערכה האחרונה. וסדאייב זה חתיכת אקדח, וארקדי גאידמק, שנולד באותה מדינה של צ'כוב, חיבר פה אחלה מחזה. טרגי, קומי, היה פה הכול. אז ברור שיהיה פה שער של סדאייב. אותו זאור ששיחק רק 173 דקות ליגה מאז השער הראשון והאחרון; שטס הביתה ולא היה חשוב אם יחזור או לא; שהיה מחוק. אבל אז חן עזריאל קיבל צהוב מתחמק רק כדי להשתחרר מהמילואים, וסדאייב נקרא לדגל.

נו, זה נראה לכם מקרי?

סדאייב נותן גול. אין דבר ברור יותר. ומה יקרה אחרי זה? תשאלו את קוסטנזה.

לטוויטר של אורן יוסיפוביץ

מייל: orenjos@walla.co.il

חמי אוזן: בית"ר ירושלים תרד ליגה

לכל הידיעות והכתבות של מחזור הסיום הלוהט בתחתית

ירו בלו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
איתו, סכנין כובשת 1.08 שערים למשחק. בלעדיו – 0.6. משמעותי מאוד. סכנין כבשה שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים – אחד בכל משחק - ואת כולם כבש בלו. בלעדיו העונה גמורה כבר מזמן. בלעדיו הם יהיו בשבת/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully