וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:1 בין בטיס לדפורטיבו לה קורוניה

ריקי כבש לאורחים במבצע נהדר (7), מולינה השווה לבטיס (49). דפור מעל הקו האדום, בטיס פתחה פער במקום השביעי

המחזור ה-33 בליגה הספרדית הגיע הערב (שני) לסיומו עם מפגש בין שתי קבוצות עם שאיפות שונות לחלוטין. בטיס, הנאבקת על כרטיס לאירופה לעונה הבאה, אירחה בסביליה את דפורטיבו לה קורוניה, אשר נלחמת על חייה ולא רוצה לרדת חזרה לליגה השנייה כבר אחרי עונה אחת.

המפגש ביניהן הסתיים ב-1:1, שלא עוזר לאף אחת מהשתיים יותר מדי, אבל בוודאי מספק במידה מסוימת את האורחים, שהוציאו נקודה באצטדיון קשה מאוד, עלו מעל הקו האדום והורידו מתחתיו את היריבה השנואה סלטה ויגו, לה יש כעת 30 נקודות לעומת 31 של דפור. גם לסראגוסה שבמקום ה-19 יש כרגע 30 נקודות ולמאיורקה האחרונה 28. בצמרת, בטיס נותרה במרחק של ארבע נקודות מולנסיה השישית, אולם פתחה פער של שלוש נקודות על פני ראיו השמינית. מכיוון שגמר גביע המלך יפגיש בין ריאל לאתלטיקו מדריד ושתיהן תשחקנה בליגת האלופות, גם המקום השביעי בספרד יוביל לליגה האירופית בעונה הבאה.

שחקני ריאל בטיס חוגגים שער יחד עם חורחה מולינה. רויטרס
הציל נקודה. מולינה/רויטרס

כבר אחרי שבע דקות של כדורגל ריקי הימם את היציעים המקומיים עם מבצע יחיד שהחל כ-40 מטרים מהשער, נמשך בטיול בין כל שחקני ההגנה והסתיים בבעיטה מתוך הרחבה לרשת הרחוקה. שער נהדר.

השוויון נפל ארבע דקות אל תוך המחצית השנייה, לאחר שחורחה מולינ ברח מהבלם האורח קאקה ובעט בקור רוח פנימה. הירוקים-לבנים לחצו בכל הכוח עד לסיום, אבל לא מצאו את השער השני והסתפקו בנקודה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully