וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "המחליפים מזמן לא שיחקו ובאו עם מוטיבציה"

29.4.2013 / 22:50

מאמן מכבי תל אביב הסביר מדוע עלה עם שישה שחקני ספסל ב-2:2 עם מכבי חיפה. על עתידו: "כבר אמרתי שרוצה להישאר"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מיכאל ברגמן

היה חם על כר הדשא בקריית אליעזר והיה חם גם מחוץ לאצטדיון. האלופה הטרייה מכבי תל אביב נפרדה הערב (חמישי) בתיקו 2:2 ממכבי חיפה, במשחק שהרבה יוקרה וכבוד עמדו במרכזו וככל הנראה גרמו למתיחות בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות. עוד לפני פתיחת המשחק, החלו אוהדי מכבי תל אביב ומכבי חיפה להתקוטט מחוץ לקריית אליעזר. שלושה מאוהדי מכבי תל אביב נעצרו על ידי המשטרה בעקבות האירועים.

מכבי תל אביב עלתה למשחק עם שישה מחליפים בהרכב הפותח, ולמרות זאת ירדה למחצית ביתרון 0:2, לאחר שגוסטבו בוקולי עצר כדור בידו על קו השער והותיר את המארחת בעשרה שחקנים בדקה ה-22. גונסאלו גרסיה ניצל זאת כדי לקבוע 0:1 מהנקודה הלבנה והשלים צמד בדקה ה-42 עם כדור מסובב. אבל חיפה שמרה על כבודה. קאמבק מהיר בדקות 53 ו-55 משערים של דקל קינן וחן עזרא העניק לירוקים נקודה.

- אוהדי מכבי חיפה מעמתמים עם השוטרים. אדריאן הרבשטיין
חם במגרש וגם ביציעים/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה: "במחצית הראשונה חשבנו שהכל גמור, אבל על המגרש ראינו שהמשחק ממש לא היה גמור. אני שמח, כי השחקנים נתנו 100 אחוז. זו תוצאה טובה נגד קבוצה טובה מאוד. בחרתי את ההרכב הכי טוב למשחק הזה, כי יש שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן והייתה להם הרבה מוטביציה".

המאמן נשאל האם הוא מתחרט על כך שנזכר בגונסאלו גרסיה, המצטיין הערב, מאוחר מדי, והשיב: "לא. אני בוחר את השחקנים הכי טובים לכל משחק. הבאנו את האליפות וזהו זה". לבסוף, כשנשאל האם יישאר בעונה הבאה, אמר: "אני מאוד שמח שהבאתי אליפות למכבי, ואני כל הזמן אומר שאני רוצה להישאר כאן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"אני בוחר את השחקנים הכי טובים לכל משחק". גרסיה/אדריאן הרבשטיין

שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה: "היה משחק משוגע. ביתרון 0:2 היינו צריכים להחזיק בכדור, אבל עשינו בלגן. על העונה שעברה עליו אמר: "אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו. זו לא החלטה שלי. התחלתי את העונה טוב מאוד, בחודשים האחרונים שיחקתי פחות אבל הקבוצה ניצחה, וזה מה שחשוב. בחודש האחרון הרבה אנשים תומכים בי וזה נחמד". כשנשאל האם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה חייך ואמר: "זו לא החלטה שלי".

גונסאלו גרסיה בועט פנדל. אדריאן הרבשטיין
יישאר? זו לא החלטה שלו. גרסיה בועט מהנקודה הלבנה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully