וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת גברה על אשקלון 0:1

עוביידה אבו רביע הרחיק את קבוצתו שלוש נקודות מהקו האדום. אום אל פאחם - נס ציונה 1:1, מכבי יבנה - הכח עמידר ר"ג 1:2

בעוד שעולה אחת לליגת העל כבר נקבעה ועל הכרטיס השני מתנהל קרב גדול, דרמות לא פחות מתרחשות לאחרונה גם בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית. הערב (שני) נערך המחזור ה-34 (השלישי בפלייאוף התחתון), ובמרכזו ניצחה מכבי אחי נצרת 0:1 את הפועל אשקלון ופתחה פער של ארבע נקודות מהקבוצה הדרומית, שנמצאת מתחת הקו האדום. סקציה נס ציונה סיימה ב-1:1 עם מכבי אום אל פאחם והיא נמצאת במקום ה-14, המוביל למבחנים. האחרונה, הפועל כפר סבא, סיימה ב-1:1 ביתי עם בית"ר רמלה תל אביב ומצבה נותר אנוש. מכבי יבנה סיבכה את הכח עמידר רמת גן עם 1:2.

הפועל אשקלון - מכבי אחי נצרת 1:0

דווקא לאחר שצברה ארבע נקודות בשני המחזורים האחרונים, חזרה קבוצתו המסובכת של לופא קדוש לקרקע ולמעשה פספסה הזדמנות פז לעלות מעל הקו האדום. עוביידה אבו רביע הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-52, וסייע לאחי נצרת לפתוח פער של שלוש נקודות מהמקום ה-14 - זה שמוביל למבחנים.

מכבי אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 1:1

סהר לוי הבקיע רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, אלא שאחמד דיאב איזן וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-78. נס ציונה נותרת במקום ה-14, ותקווה לצאת ממנו במחזור הבא מול כפר סבא.

שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים. מגד גוזני
ניצחון חוץ גורלי. שחקני אחי נצרת/מגד גוזני

מכבי יבנה - הכח עמידר רמת גן 1:2

האורחים היו צריכים את הנקודות, אבל מכבי יבנה ממשיכה בשלה למרות שכבר סיימה את העונה והפעם רשמה ניצחון דרמטי. הכח עמידר רמת גן קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון בדקה השלישית, אחרי שאורי מגבו נדחף ברחבה. משה בן לולו בעט פנימה, אך השופט הורה על פנדל חוזר, אותו גיא סאלם הדף. בן לולו כיפר על ההחמצה בדקה ה-31, כשקיבל כדור עומק מאוטורוגו אזנאווה וירה פנימה. יבנה, ללא אורן ניסים ותימור אביטן המוצהבים, נעצרה אצל אריק ינקו במצבים הבודדים אליהם הגיעה, עד שערבוביה ברחבה בדקה ה-84 הסתיימה עם שער עצמי של עוביידה חטאב. בדקה ה-90 הושלם המהפך, כשהמחליף שרון גורמזנו הסתובב ברחבה ושלח כדור מדויק לחיבורים. יבנה ספורטיבית, הכח עדיין בצרות.

הפועל כפר סבא - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

הניצחון באום אל פאחם בשבוע שעבר הפיח בקרב השרונים תקווה שמא חלום ההישארות הוא ריאלי מתמיד, ולמשך דקות רבות הערב, נראה היה שהקאמבק נמשך. אך אחרי השער המוקדם של גיא מלמד בדקה ה-11, איזן אלנתן סלמי וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-73. כפר סבא נותרת במקום האחרון, וגוררת את בית"ר תל אביב של עופר טלקר אל מתחת הקו האדום.

שחקני מכבי יבנה חוגגים. מגד גוזני
ספורטיביות ראויה לציון. מכבי יבנה חוגגת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully