וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר פרש רשמית: "מודה לכולם מקרב לב"

האקס היהודי של מכבי תל אביב תולה את הנעליים בגיל 25 בעקבות פציעה טורדנית בעין, ויהפוך לעוזר מאמן במכללת דיוק

כך הגיעה לסופה הקריירה הקצרה והעצובה של ג'ון שייר. הגארד היהודי, שנחת במכבי תל אביב בקיץ שעבר כהבטחה גדולה, רשם אתמול (ראשון) את משחקו האחרון כמקצוען בהפסד של גראן קנאריה לחובנטוד בדאלונה 97:89 ותלה רשמית את הנעליים. שייר, כזכור, סוחב פציעה קשה בעינו שספג ממש עם תום קריירת המכללות שלו, כמה חודשים לפני דראפט ה-NBA, ומאז שנפגע למעשה, מעולם לא הצליח לחזור לכשירות מלאה ולשחזר את היכולת הנהדרת שהציג במדי מכללת דיוק.

שייר יחזור כעת למקום מוכר וישן כדי לפצוח בקריירה חדשה. הוא יחזור למכללת דיוק וישמש כעוזר מיוחד של המאמן האגדי מייק ששבסקי, תחתיו פרח במשך ארבע העונות המלאות במדי הבלו דווילס.

ג'ון שייר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סוף עצוב לקריירה. שייר/קובי אליהו

במשחק האחרון שלו בקריירה עלה שייר ל-23 דקות, בהן קלע 7 נקודות, הוריד 5 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים. בסך הכול, ב-30 משחקים במדי הקבוצה מהאיים הקנאריים, רשם העונה ממוצעים של 5.6 נקודות ו-2 אסיסטים ב-20 דקות משחק.

היום (שני) פרסם שייר הנרגש מכתב בו הוקיר תודה לגראן קנאריה ולאוהדיה: "זו הייתה פריווילגיה וכבוד לשחק בקבוצה הזאת. אחרי ששיחקתי כאן כמעט במשך עונה שלמה, הבנתי עד כמה מיוחדים המקום והקבוצה הזאת. הכרתי כאן קבוצה מיוחדת של אנשים, וזה באמת יוצא דופן כשבקבוצה אחת יש הרבה כל כך הרבה חברים קרובים".

"לאוהדי גראן קנאריה - אתם נהדרים. אתם האוהדים הכי טובים שאי פעם שיחקתי מולם, ואין מספיק מילים שיתארו את העידוד והתמיכה שהענקתם לי, במיוחד בשבועות האחרונים. אני מודה לכולם מקרב לב".

שייר צפוי להמריא לארצות הברית בימים הקרובים ולהתחיל לתפקד במשרתו החדשה.

ג'ון שייר שחקן מכללת דיוק. רויטרס
חוזר לשורשים. שייר כשחקן בדיוק/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון שייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully