וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי וורן שוחרר ממכבי ראשון לציון

29.4.2013 / 11:29

הגארד שסרב להגיע למשחק החוץ בחיפה עמד לועדת משמעת, נקנס וסיים את דרכו בקבוצה. הכתומים ישארו עם שלושה זרים

גארד מכבי ראשון לציון ווילי וורן סיים היום (שני) את דרכו במועדון, וזאת בתום ועדת משמעת שנערכה לו. כזכור, וורן סרב להגיע להסעת הקבוצה למשחק ההפסד אמש בחיפה, מאחר ולא היה אמור לשחק בשל פציעה. בראשון לציון דרשו מוורן להגיע לחיפה, אך השחקן סרב, והוחלט להעמידו לדין משמעתי. מלבד ההחלטה על שחרורו, ספג השחקן קנס כספי כבד.

ההנהלה הבהירה לוורן, כי סירוב להגיע אמש למשחק בחיפה, מהווה עבירה חמורה ביותר אשר מצטרפת למספר עבירות משמעת נוספות של התנהגות בלתי הולמת שצבר השחקן לאורך העונה.

שחקן מכבי ראשון לציון ווילי וורן. מגד גוזני
משאיר את ראשון לציון עם שלושה זרים בסגל. ווילי וורן/מגד גוזני

וורן (23, 1.93) הוא בוגר מכללת אוקלהומה במדיה שיתף פעולה עם בלייק גריפין. הוא שיחק במשך עונה וחצי עם לוס אנג'לס קליפרס שבחרה בו בדראפט, אך לא הצליח להרשים בליגה הטובה בעולם. העונה יצא לראשונה מגבולות ארצות הברית וחתם בראשון לציון שם רשם ב-23 משחקים 16.1 נקודות ו-4.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

ראשון לציון מדורגת במקום השישי בטבלה והמשחק שלה מול הפועל ירושלים במחזור האחרון יהיה לפרוטוקול בלבד, אלא אם האדומים יפסידו את שני משחקיהם עד המפגש. מלבד וורן שעזב את הקבוצה חסרה הקבוצה של רוני בוסאני גם את הגארד לאזריק ג'ונס שנפצע בהפסד למכבי חיפה בסיבוב השני ומאז לא חזר לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully