וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אם יגיע מגן בכיר, דגני יבקש לעזוב

29.4.2013 / 11:06

בחיפה מעריכים כי המגן יישאר, אבל התוכנית עשויה להשתנות בהתאם לרכש. גורם: "לא יהיו מהפכות בסגל, הבסיס הוא טוב"

מכבי חיפה

צפו בראיון המיוחד עם דינו אנדלובו

הדיבורים סביב אפשרות שמכבי חיפה תתחזק במגן ימני ישראלי בכיר לקראת העונה הבאה נותנת את אותותיה. הגעה של אלעד גבאי או מגן ימני בכיר אחר תוביל את אוראל דגני לבקש לעזוב את הקבוצה בעונה הבאה. למרות זאת במכבי חיפה טוענים שהשחקן לא ישוחרר משום שהקבוצה זקוקה לשלושה מגנים בסגל. יש לציין כי המאמן אריק בנאדו עדיין לא החליט האם לפנות רשמית לגבאי, אם כי בימים האחרונים עלה במכבי חיפה רעיון שיסלול את דרכו לקבוצה – עסקה שכוללת חילופי שחקנים.

על פי מקורבים לשני הצדדים, קריית שמונה הייתה רוצה לראות את ויאם עמאשה או את שלומי אזולאי חוזרים לשורותיה בעונה הבאה, אם כי אריק בנאדו עדיין לא קיבל כל החלטה לשחרר אחד מהם. גם שמו של החלוץ אחמד עאבד עלה בשיחה, אם כי לא נעשתה פניה לקריית שמונה בעניין. את חיפה אמורים לעזוב בתום העונה אמיר אדרי, עודד אלקיים, דלה ימפולסקי, תמיר כהן ואלון תורג'מן. חיפה תעמיד את חן עזריאל למכירה בקיץ ותדרוש לפחות מיליון יורו, הסכום אותו שילמה עבורו.

אוראל דגני מכבי חיפה מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
צפוי לבקש לעזוב במידה ויגיע עוד מגן שמאלי. אוראל דגני/אדריאן הרבשטיין

"בעונה הקרובה לא יהיו מהפכות בסגל, נתחזק באופן נקודתי משום שהבסיס הוא בריא וטוב", אמרו אתמול בחיפה. "עם שינויים נכונים בסגל נוכל להוות פקטור לכל קבוצה". הערב תארח הקבוצה את מכבי תל אביב, כשבנאדו יגיע למשחק עם סגל חסר מאוד. המשטרה שוב הזהירה מפני עימות בין מחנות האוהדים ותתגבר את השמירה סביב האצטדיון. "אוהדי מכבי תל אביב שירכשו כרטיסים ליציע מכבי חיפה יסולקו מהאצטדיון וכספם לא יוחזר", הבהירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully