וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכמה הארכת חוזהו של יניב קטן

26.4.2013 / 8:20

הקפטן שמסיים את חוזהו ב-2014, יחתום רשמית בימים הקרובים תמורת הפתחה קטנה בשכרו. הירוקים יפנו לתמוז?

one

קפטן מכבי חיפה יניב קטן סיכם על הארכת חוזהו במכבי חיפה והוא אמור לחתום בימים הקרובים, באופן רשמי, על חוזה חדש. ההסכם הקודם עם קטן היה תקף לחמש שנים, החל מה-1 בינואר 2009 והיה אמור להסתיים ב-2014. המשמעות היא שקטן יחתום על חוזה לשנתיים וחצי נוספות מעבר לחוזה הקיים, כלומר עד יוני 2016, תמורת ויתור מסוים על שכרו הנוכחי המוערך בכ-400 אלף דולר לעונה. טיוטות החוזה בין הצדדים כבר הועברו וכעת החתימה היא עניין טכני בלבד. כזכור, לאחרונה החליטו בחיפה לאפשר לקטן להחליט בעצמו האם להאריך את החוזה מעבר להסכם המסתיים בתחילת השנה הבאה.

הבלם דקל קינן אמור לחתום בימים הקרובים על חוזה, כשבפגישה האחרונה בין הצדדים הוצעו לו הסכמים שונה בני שנה עד ארבע שנים. הסכומים משתנים בהתאם לאורך החוזה ובהתאם לכך השחקן לא החליט לאיזו תקופה לחתום. כזכור, נציגי קינן הבהירו כי הבלם דורש חוזה בגבוה 200 אלף דולר, בהתאם לחוזהו העונה (150 אלף דולר, לתשעה חודשים). בחיפה העריכו אתמול כי החוזה ייחתם עוד לפני שהעונה תסתיים.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
טיוטות החוזה בין הצדדים כבר הועברו. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

במועדון עדיין מעוניינים במגן הימני אלעד גבאי, אבל מאחורי הקלעים נבדקת גם אופציית אלי דסה מבית"ר ירושלים. אופציה נוספת שעלתה בימים האחרונים על הפרק היא צירופו של טוטו תמוז, אבל במועדון החליטו לפנות אליו רק אם יחליט שלא לממש את האופציה האירופית. כרגע, במועדון עדיין מתמקדים בצירוף חלוץ זר. שלשום שוחח גורם בכיר במכבי חיפה עם קובי מויאל. בשיחה נשאל מויאל על עתידו בעונה הבאה, וזה השיב כי ינסה לצאת לאירופה אך אינו פוסל אפשרות להצטרף. כזכור, קשרה של בית"ר ירושלים נמצא במעקב בחודש האחרון והוא מועמד להגיע במסגרת הניסיונות לצרף קשר אחורי.

שלא באופן רשמי, במועדון הגיבו אתמול לנושא מוחמד כליבאת, שאינו מתכוון לחתום על חוזה ארוך טווח אם לא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה. "כליבאת יוזמן עם שחקנים אחרים לתחילת האימונים ואז יוחלט לגבי עתידו", אמרו לגבי השחקן שמסיים חוזה ביוני 2014.

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. אתמול נמשכה מכת הפציעות, כאשר דינו אנדלובו נפגע בקרסולו, נטש את האימון והוא בספק למשחק. אביחי ידין, אייל משומר, טאלב טואטחה, עידן ורד, אנדריי פיליאבסקי ואמיר אדרי לא יהיו בסגל. חן עזרא ועאיד חבשי ערכו אתמול אימון ריצה. שמואל שיימן ערך אימון חלקי וגם הוא בספק למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully