וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות שמעון מזרחי, אבנר קופל נהיה יו"ר האיגוד"

29.4.2013 / 13:15

חבר הנהלת האיגוד מגונן על יו"ר מכבי ת"א: "הגיע אליו מידע על פעולות לא כשרות". התפקידים המרכזיים יוצאו למכרזים

הבלאגן באיגוד הכדורסל לאחר התפטרותו של אבנר קופל ביום חמישי האחרון ממשיך להחשף. אתמול פורסם חלק נרחב יותר מטיוטת דוח מבקר הפנים שחשף חשד להתנהלות קלוקלת בשיפוץ בניין האיגוד בשנה שעברה ובכשלים בבחירת ספקים. בעקבות החשדות החליט שמעון מזרחי, מי שיאושר בישיבת ההנהלה ביום רביעי כממלא מקום בפועל במקומו של קופל, להפסיק את התשלומים לחלק מהספקים.

"בימים האחרונים אבנר מאשים את שמעון שפגעו בו יותר מאשר סיעת עוז", אמר חבר הנהלה המקורב למזרחי, "שמעון נמצא באיגוד יותר מ-40 שנה, האיגוד והנעשה בו חשובים לו מאוד. הוא חזק מאוד שם, זה נכון, אבל בזכות היותו כזה אבנר בכלל נהיה יושב ראש. אחרי שהגיע אלי מידע על חלק מהבדיקות שעורך מבקר הפנים הוא שוחח עם כמה אנשים כדי לדון בנעשה באיגוד. שמעון לא היה מדיח את אבנר, כמו שהוא לא היה בעד להדיח את שי שני".

שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. קובי אליהו
""שמעון נמצא באיגוד יותר מ-40 שנה, האיגוד והנעשה בו חשובים לו מאוד". שמעון מזרחי/קובי אליהו

כזכור, ביום שבת נפגשו איתן רוב ושמעון מזרחי, אנשי סיעות הפועל ומכבי, עם שאול אייזנברג וצביקה שרף, אנשי סיעת עוז, על מנת להוביל מהלך שיכניס את סיעת עוז לקואליציה באיגוד הכדורסל. המהלך מגיע כדי שהיושב ראש הקבוע הבא יוכל להתנהל בצורה טובה יותר, ללא אופוזיציה חזקה. למרות רצונו של צביקה שרף להיות יו"ר האיגוד, יש התנגדות מצד סיעת הפועל למהלך, והם רוצים למנות איש משלהם. במצב כזה, שרף עשוי לקבל את תפקיד יו"ר הועדה המקצועית.

הבוקר נפגשו נציגי כל הסיעות השונות הקשורות באיגוד הכדורסל לישיבה על מנת לנסות ולגשר את דרכה של סיעת עוז לקואליציה רחבה. במהלך הישיבה התקבלה החלטה לצאת למכרזים לתפקידים המשמעותיים באיגוד הכדורסל. "הייתה פגישה טובה, היו הבנות ברוב הדברים על כך שאיגוד הכדורסל צריך לצאת לדרך חדשה", אמר אייזנברג בתום הפגישה, "יש עוד דברים שאנחנו צריכים ללבן, אבל אני מאמין שעד ישיבת ההנהלה ביום רביעי, גם אותם נלבן".

צביקה שרף לקראת הבחירות לאיגוד הכדורסל. מגד גוזני
התנגדות למינויו ליו"ר מטעם מרכז הפועל. צביקה שרף/מגד גוזני

אחת השאלות שנותרת פתוחה בעקבות השינויים היא שאלת האגף המקצועי. באיגוד הכדורסל הזרימו לא מעט כספים לאגף בשנה האחרונה על מנת לשפר את מצב הנבחרות לקראת הקמפיינים הקרובים, וגם הטורניר המיוחד של מוקדמות אליפות אירופה לנשים ייערך ברמלה בקיץ. קיים חשש מסוים כי המשבר הנוכחי יוביל לקיצוץ גדול, גם בתקציב האגף המקצועי, וכך פעילותו תצומצם. בסיעת עוז לא הביעו התנגדות לפעילות האגף המקצועי, אך רוצים לשפר את המצב הכלכלי של האיגוד במיידי.

בישיבת הנהלת איגוד השופטים שנערכה אמש, קיבלה ההנהלה את המלצתה של וועדת האתיקה שדנה בעניינו של השופט ירון זריף ואישרה את חזרתו לשיפוט פעיל לאחר מילוי כל התנאים המקצועיים הנהוגים לכלל שופטי ליגת העל. זריף השעה את עצמו בעקבות החקירה שהתנהלה בעניינו לאחר שלא דיווח על הכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully