וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הופתענו מהאגרסיביות של ארסנל"

מערכת וואלה! ספורט

28.4.2013 / 22:55

מאמן מנצ'סטר יונייטד תקף גם את השופטים על מהירות שליפת הצהובים לקבוצתו. ארסן ונגר מסביר: "השער שספגנו פגע בנו"

ספורט 2

אחרי שהשתחררה מלחץ מאבקי האליפות, מנצ'סטר יונייטד עלתה הערב (ראשון) למשחק נגד ארסנל כדי להשיג ניצחון ליגה נוסף, אבל לתותחנים, שנאבקים על מקום בליגת האלופות, היו תוכניות אחרות והם סיימו ב-1:1. תיאו וולקוט כבש שער מוקדם (2) מעמדת נבדל, אבל דקה למחצית רובין ואן פרסי השווה עם פנדל אחרי עבירה שבוצעה עליו על ידי בקארי סאניה.

בקארי סאניה שחקן ארסנל מכשיל את רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זכה לקריאות בוז. רובין ואן פרסי/רויטרס

"ב-20 הדקות הראשונות הופתענו מהאגרסיביות ומהתיקולים", אמר אלכס פרגוסון, מאמן יונייטד, בסיום המשחק. "אני חושב שארסנל שיחקה בקצב טוב, הייתה אגרסיבית מאוד וביצעה הרבה תיקולים. אני חושב שהשופט לא יכול היה להתעלם מזה". פרגוסון המשיך וביקר את השופט שהניף חמישה כרטיסים צהובים לשחקניו: "כשיש לנו עבירה, הוא ישר מניף את הכרטיס הצהוב. אני לא חושב שזה נכון להניף חמישה כרטיסים צהובים לקבוצה כמו שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
מרוצה מההופעה של השחקנים שלו. ונגר/רויטרס

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, היה מרוצה בסיום: "הקבוצה הייתה מחויבת מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה. שתי הקבוצות עשו את הכול כדי לנצח. נתנו את הכול, אבל בסופו של יום החרטה היא על הדרך שבה ספגנו את השער ממש לפני ההפסקה. זה פגע בנו מאוד".

כובש השער לזכות ארסנל תיאו וולקוט הוסיף: "נשארו לנו עוד כמה משחקים חשובים מאוד. אנחנו נצטרך להתמקד בעצמנו כדי לנצח. אני חושב שאם מסתכלים אחורה, שתי הקבוצות לא רצו להפסיד את המשחק ויחשבו שהמשחק היה הוגן. אני מקווה שזו תהיה נקודה טובה כשנגיע לסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully