וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד

מערכת וואלה! ספורט

28.4.2013 / 19:37

ואן פרסי זכה למסדר כבוד, וכבש בפנדל אחרי שוולקוט הבקיע את הראשון מנבדל. 0:2 לצ'לסי על סוונסי. רדינג וק.פ.ר ירדו

ספורט 2

צפו בתקציר ה-1:1 בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד

אחרי שהבטיחו את האליפות ה-20 בתולדות המועדון, שחקני מנצ'סטר יונייטד הגיעו הערב (ראשון) לאצטדיון האמירויות וקיבלו מסדר כבוד מסורתי משחקני ארסנל, כאשר בין החוגגים היה גם רובין ואן פרסי, שפגש את האקסית אחרי שחגג אליפות ראשונה בקריירה. התותחנים, שניסו לשמור על המקום השלישי איבדו אותו לטובת צ'לסי אחרי 1:1 מאכזב מבחינתם שמוריד אותם למקום הרביעי. ואן פרסי כבש את שער השוויון ליונייטד.

צ'לסי כאמור החליפה עם ארסנל מקומות אחרי ניצחון על סוונסי המידרדרת 0:2 משערים של אוסקר ופרנק למפארד בפנדל. יוסי בניון לא שיחק, איתי שכטר עלה כמחליף בדקה ה-70. עוד קודם לכן נפלה הכרעה נוספת בפרמיירליג, כאשר רדינג וקווינס פארק ריינג'רס נפרדו ב-0:0, שהוריד את שתיהן אל ליגת המשנה.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד במסדר כבוד של שחקני ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
לא מפסיק לרחם על האקסית. ואן פרסי במסדר הכבוד/GettyImages, Shaun Botterill

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:1

התותחנים ללא אוליבייה ז'ירו המורחק, לוקאש פביאנסקי ואבו דיאבי הפצועים חיפשו ניצחון ביתי כדי להישאר במקום השלישי, אבל ליונייטד היו תוכניות אחרות גם אם הם עלו משוחררים מהלחץ של הזכייה באליפות. יונייטד ממשיכה עם רצף של ניצחון רודף תיקו בארבעת המשחקים האחרונים, בעוד ארסנל ממשיכה ברצף ללא הפסדים עם שמונה משחקים בכל המסגרות. ואן פרסי, שכבש גם בסיבוב הראשון, הגיע לראשונה לאמירויות, וכבש את שער השוויון בפנדל (44) אחרי שער מוקדם של תיאו וולקוט שהובקע מעמדת נבדל (2).

תיאו וולקוט שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
פתיחה חלומית, הסיום עצוב מבחינתם. וולקוט חוגג עם רוזיצקי/רויטרס

דקה 88 - ריאן גיגס שנכנס כמחליף יכול היה לסגור את הסיפור עם שער ניצחון אחרי שקיבל כדור ארוך, עבר את ההגנה של התותחנים, אבל הבעיטה שלו ברגל ימין נהדפה לקרן על ידי אוקסלייד צ'מברליין.

דקה 44 - בקארי סנייה הכשיל ברחבה את רובין ואן פרסי, והשופט לא היסס וסימן על הנקודה הלבנה. ואן פרסי שכל כך רצה לכבוש שמע את שריקות הבוז, אבל זה לא הפריע לו להכניע את שצ'סני. 1:1.

דקה 30 - המשחק העצבני של יונייטד עלה לה בארבעה כרטיסים צהובים בזה אחר זה לפיל ג'ונס, רפאל, רובין ואן פרסי וג'וני אוואנס.

דקה 2 - כדור עומק מצוין של תומאש רוזיצקי מצא את תיאו וולקוט שהיה בנבדל, הקוון לא הרים את הדגל ו-וולקוט סיים עם כדור ברשת. 0:1 לארסנל.

ארסנל: וויצ'ך שצ'סני, בקארי סאניה, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, קירן גיבס, מיקל ארטטה, ארון ראמזי (אלכס אוקסלייד צ'מברליין 78), תומאש רוזיצקי (ג'ק ווילשר 62), סנטי קאסורלה, תיאו וולקוט, לוקאס פודולסקי (ז'רביניו 71).

מנצ'סטר יונייטד: דויד חה חאה, רפאל (אנדרסון 73), ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, אנטוניו ולנסיה, מייקל קאריק, פיל ג'ונס, נאני (ריאן גיגס 83), ווין רוני, רובין ואן פרסי.

צ'לסי - סוונסי 0:2

אוסקר שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
מריחים את הסוף. אוסקר/רויטרס

הבלוז ממשיכים להתקרב למקום בליגת האלופות והשיגו עוד ניצחון שמשלים רצף נהדר של שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. מי שציפה לדרבי ישראלי קיבל את יוסי בניון על הספסל, ואילו איתי שכטר עלה כמחליף בדקה ה-70. צ'לסי שהייתה הרבה יותר טובה הצליחה לכבוש את שער היתרון שתי דקות לסיום המחצית הראשונה כאשר אוסקר קיבל כדור מפרנק למפארד ובעט בנגיעה מתוך הרחבה פנימה.

סוונסי שקיוותה לרדת להפסקה עם יתרון מינימלי ספגה את השני בתוספת הזמן של המחצית כאשר לאון בריטון ביצע עבירה על חואן מאטה, ולמפארד שלקח את הבעיטה בעט פנימה. בעקבות התוצאה הזו, סוונסי ממשיכה בצניחה שלה והיא משלימה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. בדקה ה-81 שכטר יכול היה לכבוש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג אחרי שקיבל כדור מפאבלו הרננדס, אבל הבעיטה שלו נהדפה.

רדינג - קווינס פארק ריינג'רס 0:0

הארי רדנאפ מאמן קווינס פארק ריינג'רס עם נייג'ל אדקינס מאמן רדינג. רויטרס
שניהם ירדו. הארי רדנאפ ונייג'ל אדקינס/רויטרס

כל אחת משתי נועלות הטבלה קיוותה להשיג שלוש נקודות שישאירו לה סיכוי קלוש להינצל, אבל התיקו המאופס הזה מוריד את שתיהן. כרגע שתי הקבוצות בפיגור תשע נקודות מהקו האדום כשנותרו להן שלושה מחזורים, אבל מכיוון ששתי הקבוצות שמעליהן, אסטון וילה ו-וויגאן עוד ייפגשו במחזור הסיום, רדינג וק.פ.ר ירדו.

טל בן חיים לא שותף במדי ק.פ.ר, שחוזרת לליגת המשנה שנתיים בפרמיירליג. רדינג ירדה אחרי עונה בודדת בליגה הבכירה בממלכה והיא ללא ניצחון בעשרת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully