וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סוסיאדד ניצחה 2:4 את ולנסיה

ניצחון חשוב לבאסקים, שהתבססו במקום הרביעי היקר. מרטינס, קסטרו, ואגירצ'ה (צמד) הבקיעו. מלאגה ניצחה 1:2 את חטאפה

אחרי שריאל מדריד וברצלונה שיחקו כבר בשבת, המחזור ה-33 נמשך עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד ריאל סוסיאדד השיגה ניצחון גדול, 2:4 על ולנסיה והתבססה במקום הרביעי. מלאגה המפתיעה שממתינה לערעור על ההשעייה מאירופה ממשיכה להוכיח שלפחות על הדשא היא בכיוון הנכון אחרי ניצחון 1:2 על חטאפה. גרנאדה השיגה ניצחון קריטי בתחתית 0:1 על אספניול שכבר חושבת על סוף העונה. ויאדוליד וסביליה נפרדו ב-1:1 בקרב אמצע הטבלה. המחזור יינעל מחר עם המשחק שבו תארח ריאל בטיס את דפורטיבו לה קורוניה.

תקציר: לאס פלמאס - ריאל סוסיאדד 1:0. one
בדרך לליגת האלופות. שחקני סוסיאדד חוגגים/one

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 2:4

המקום הרביעי בליגה הספרדית מוליך בתום העונה למוקדמות ליגת האלופות וזו בדיוק הייתה המטרה של שתי הקבוצות, כאשר ערב המשחק סוסיאדד המפתיעה היא זו שהחזיקה בו עם פער של שתי נקודות על פני יריבתה.

המשחק החל נהדר מבחינת האורחים כאשר בדקה ה-25 הם הצליחו לעקוץ בזכות שער של מלך השערים שלהם, רוברטו סולדאדו. החלוץ קיבל הרמה מעלי סיסוקו מצד שמאל ונגח היטב לרשת. סוסיאדד לא נשברה והשיגה את השוויון כעבור עשר דקות בלבד. איניגו מרטינס היה זה שכבש אחרי שקיבל הרמה נהדרת של קרלוס ולה מצד ימין ומהאוויר בעט מתוך הרחבה לרשת.

בדקה ה-73 המהפך הושלם ואיזה שער מדהים זה היה. סוסיאדד יצאה להתקפה מתפרצת אחרי בעיטה חופשית של ולנסיה, עמוק בתוך השטח שלה. אימאנול אגירצ'ה היה זה שעשה את הריצה המדהימה מצד ימין ומסר כדור מדויק לגונסאלו קסטרו, שמקרוב בעט פנימה וקבע - 1:2 דרמטי לסוסיאדד. אגירצ'ה, היה זה שכבש את השער השלישי שהבטיח את הניצחון כשקיבל מסירה מצ'אבי פרייטו באגף ימין ומהאוויר בעט פנימה. ז'ונאס כבש שער ניחומים לאורחים בתוספת הזמן, אך אגירצ'ה השלים צמד פרטי ורביעיה גדולה לקבוצתו כשניצל טעות של הגנת ולנסיה והקשית מעל דייגו אלבס, כדי לקבוע את תוצאת הסיום - 2:4 לסוסיאדד.
הניצחון הזה העלה את מאזנה של סוסיאדד ל-58 נקודות והיא פתחה פער של חמש נקודות על פניהן של ולנסיה ומלאגה שדולקות אחריה.

מלאגה - חטאפה 1:2

הקבוצה של מנואל פלגריני מתמידה במאבק שלה על מקום באירופה, למרות שלפחות מבחינת אופ"א היא לא תהיה שם בעונה הבאה. מלאגה השיגה ניצחון משכנע שמגיע שבוע אחרי התבוסה הכואבת לוולנסיה. בדקה ה-40 רוקה סנטה קרוס נגח את שער היתרון מתוך הרחבה אחרי הגבהה נהדרת של סרחיו סאנצ'ס מצד ימין ושתי דקות מפתיחת המחצית השנייה המארחים כבשו את השני כשווליגטון, גם הוא בנגיחה, הכניע את ג'ורדי קודינה מקרוב אחרי כדור קרן מדויק של פדרו מוראלס. עשרים דקות לסיום חואן ואלרה צימק בעקבות כדור חופשי שהגיע אליו אחרי חילופי מסירות שהסתיימו עם הקפצה של אלברטו לופו, אבל השער הזה כאמור לא הספיק.

ויאדוליד - סביליה 1:1

שתי הקבוצות ממרכז הטבלה מתחילות להריח את סיום העונה כשהן רחוקות מספיק ממאבקי התחתית אבל מצד שני אין להן הרבה סיכוי להשיג מקום באירופה. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה המארחים עלו ליתרון אחרי שהתקפה מתפרצת הסתיימה עם מסירה של פטריק אברט לחאבי גרה שבעט פנימה. בדקה ה-62 האורחים קיבלו פנדל לאחר שמרק ואליינטה נגע בידו ברחבה ואפשר לאלברו נגרדו לאזן מהנקודה הלבנה.

אספניול - גרנאדה 1:0

הקבוצה התחתית מגרנאדה השיגה ניצחון חשוב שעוצר את רצף התוצאות השליליות שלה בשבועות האחרונים ומעלה אותה מעל הקו האדום ובמרחק של שתי נקודות ממנו. אספניול לעומת זאת נשארת בדיוק במרכז הטבלה (מקום עשירי). נוליטו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-37 אחרי בעיטה חופשית מדויקת לפינה השמאלית מ-22 מטר.

חואקין שחקן מלאגה חוגג. AP
ישחק באירופה עונה הבאה. חואקין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully