וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 1:4 את המבורג, שלושער להונטלאר

החלוץ ההולנדי חזר מפציעה וביסס את מעמדה של קבוצתו במקום הרביעי. 0:0 חלש בין מיינץ לפרנקפורט החמישית

בזמן שהאליפות כבר הוכרעה והתחתית מתחממת, בגרמניה הקדישו את סיום המחזור ה-31 הערב (ראשון) למאבק על המקום הרביעי. שאלקה נהנתה מחזרתו של קלאס יאן הונטלאר, שכבש שלושער ובישל ב-1:4 הגדול על המבורג שביסס אותה במקום הרביעי. פרנקפורט, החולמת על העפלה לליגת האלופות, החמיצה הזדמנות להישאר צמודה והסתפקה ב-0:0 מול מיינץ שהגדיל את הפער בין שאלקה לבינה לשלוש נקודות

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה חוגג. GettyImages
יופי של קאמבק למגרשים. קלאס יאן הונטלאר/GettyImages

שאלקה - המבורג 1:4

הרויאל בלוז ניצחו את המבורג רק באחד משמונת משחקי הבית האחרונים מולם. זה קרה בשנה שעברה. הערב הגיע השני. קלאס יאן הונטלאר היה כוכב הערב מבחינת שאלקה, כשחזר אחרי היעדרות בת חודש וחצי עם שלושער גדול ובישול. המבורג עוד הוליכה משער מהיר של מרסל יאנסן (5), אבל אז החלוץ ההולנדי התחיל עם אסיסט למישל באסטוס בדקה ה-10, לפני שכבש בעצמו בדקות 21, 58 ו-66. שאלקה רביעית עם 49 נקודות ויתרון בן שלוש נקודות על פני פרנקפורט.

טקאשי אינוי שחקן פרנקפורט (מימין) מול בו סוונסון שחקן מיינץ. Alex Grimm, GettyImages
נפרדו כידידים. טקאשי אינוי מול בו סוונסון/GettyImages, Alex Grimm

מיינץ - פרנקפורט 0:0

שתי השכנות הנאבקות על מקום באירופה לא הצליחו להשיג הכרעה בדרבי ביניהן. פרנקפורט רצתה לחזור למקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, אבל המצבים הבודדים שלה נעצרו אצל כריסטיאן וטקלו בשערה של מיינץ. המארחת דווקא מצאה את הרשת לאחר ההפסקה, אך השער נפסל בגלל נבדל. מיינץ עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, בעוד פרנקפורט עדיין ללא ניצחון חוץ על יריבתה בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully