וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריה בגרוזני - קוון הכה שחקן

מוסא קאדירוב לא נשאר חייב למחאות נגדו במהלך המשחק בין גרוזני לאמקר הצעירות. מבקר ההתאחדות: "בלתי מתקבל"

טרק גרוזני, ידידתה הטובה של בית"ר ירושלים, ממשיכה לספק כותרות עסיסיות, והפעם מדובר בעסק יוצא דופן במיוחד - שופט מכה שחקן. האירוע התרחש היום במשחק בין הקבוצות הצעירות של טרק ואמקר פרם. ברוסיה נהוג כי למשחקים מסוג זה מגיע שופט מעיר אחרת, ובמקביל משובצים קוונים מקומיים. הקוונים תושבי גרוזני לא דאגו לשמור על נייטרליות, והניפו את הדגל באופן ברור לטובת טרק, בכל הקשור להוצאות חוץ, קרנות ונבדלים. בסופו של דבר, בעזרתם האדיבה, ניצחו צעירי טרק 1:2, ואחרי שריקת הסיום אמרו צעירי אמקר לקוון, מוסא קאדירוב את אשר על ליבם.

קוון כדורגל. Alex Grimm, GettyImages
מחזה נדיר ברוסיה. למצולמים אין קשר לכתבה/GettyImages, Alex Grimm

בתגובה, התנפל הקוון על המגן איליה קריצ'מאר והיכה אותו נמרצות. גם אחרי שהצליחו הנוכחים להפריד בין הצדדים, ניסה קאדירוב לשוב ולהלום בשחקן, וטען להגנתו כי שמע קללות בגנות אימו.

המפקח מטעם ההתאחדות, אלכסיי ספירין, התקשה להאמין למראה עיניו. "זו התנהלות בלתי מתקבלת על הדעת. אולי נצטרך לשלוח מעכשיו גם קוונים לא מקומיים למשחקי טרק. במחצית השניה הקוונים התנהגו מתחת לכל ביקורת. לא רק טעו בכוונה בהוצאות חוץ ובקרנות, אלא גם נכנסו לתחומי המגרש והפריעו. השופט הראשי איבד שליטה ולא ידע כיצד להגיב. אחרי סיום המשחק, שחקן אמקר אמר משהו לקוון, ואז הוא זרק את הדגל, הפיל את השחקן לדשא, בעט בו ברגלו, והמשיך להכות באגרופיו" אמר ספירין לתקשורת. דו"ח השופט ברוח דומה הועבר להתאחדות, וכעת היא תצטרך לקבל החלטות בפרשה הביזארית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully