וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר ברצלונה

'השור ממאיורקה' גבר על בן ארצו, ניקולס אלמגרו 4:6, 3:6 והמשיך את העונה הנהדרת שלו. שראפובה זכתה בשטוטגרט

כבבל יום ראשון, מקבלים אוהדי הטניס בעולם מספר גמרים איכותיים, והערב (ראשון) קיבלנו שניים כאלה, כשרפאל נדאל המשיך לקטוף תארים, וזכה בטורניר ברצלונה (סך פרסים 1.7 מיליון יורו) אחרי שגבר בגמר על בן ארצו, ניקולאס אלמגרו 4:6, 3:6 והניף את התואר.

רפאל נדאל עם הגביע אחרי הזכייה בטורניר ברצלונה. רויטרס
לא עוצר, בטח לא בבית. נדאל/רויטרס

הקהל בברצלונה לא היה יכול לבקש יותר, כשקיבל דרבי ספרדי לוהט בגמר, וקיבל בעיקר הצגה של המדורג הבכיר. המערכה הראשונה היתה צמודה, אבל נדאל הצליח לשבור את ההגשות של יריבו ולקחת את המערכה הראשונה 4:6.

המומנטום נותר בצד של המדורג 5 בעולם, שכבר הוליך 0:40 במשחקון הראשון של המערכה השנייה, אבל אלמגרו הציל שלוש נקודות שבירה ונותר קרוב. דווקא כשהיה נדמה שהמדורג 12 בעולם מצליח לחזור, ביצע נדאל שבירה נהדרת, עלה ל-1:4 ושייט משם לניצחון 3:6 במערכה השניה וזכה בתואר לתשואות הקהל המקומי.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה עם מכונית הפורש החדשה שלה. רויטרס
וורום וורום. שראפובה והפורש החדשה/רויטרס

עוד קודם לכן, בשטוטגרט, מריה שראפובה הניפה תואר מספר 29 בקריירה הארוכה שלה, כאשר גברה 4:6, 3:6 על הסינית נה לי בתום שעה ו-33 דקות.

הטניסאית הרוסיה, שמדורגת שנייה בעולם והייתה ראשונה בטורניר בגרמניה, ניצחה את השנייה בטורניר והחמישית בעולם בפעם התשיעית ב-14 מפגשים בזכות ארבע שבירות ו-78 אחוזי הצלחה בהגשות הראשונות שלה. שראפובה השיגה סוג של נקמה על התבוסה שספגה מנה לי בחצי גמר אליפות אוסטרליה האחרונה ולמעשה שמרה על תארה לאחר שהביסה בגמר אשתקד את ויקטוריה אזרנקה.

גם בבוקרשט הרומנית נערך הגמר היום ושם לוקאש רוסול הצ'כי (48 בעולם) השיג תואר ראשון בקריירה עם ניצחון בגמר על הספרדי גיז'רמו גרסיה לופס (87 בעולם), 3:6, 2:6 תוך שעה ושבע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully