וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי ת"א: ברק לוי, מרגוליס וקולאוטי יפתחו?

השלושה יחד עם עומר ורד עשויים לפתוח (ב', 20:50, ספ' 1). במשטרה חוששים מעימות בין האוהדים, האבטחה תתוגבר

טריוויה

* מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפגשו 136 פעמים בליגה עד כה. הצהובים מובילים 47:49 בניצחונות, עוד 40 משחקים נגמרו בתיקו. הפרש השערים: 182:182.

* מכבי חיפה אירחה 66 פעמים וניצחה 30. מכבי תל אביב ניצחה 18 פעמים ועוד 18 משחקים נגמרו בתיקו.

* בקרב האישי בין אוסקר גרסיה לאריק בנאדו יהיה מעניין במיוחד. לגרסיה 76.04 אחוזי הצלחה בליגה, לעומת 76.81 של בנאדו. אם גרסיה ינצח, הוא יעקוף את בנאדו.

* זה יהיה משחק הבכורה של אורן סימניאן בליגת העל. הוא מצטרף לצביקה לוי ולעמית אלנקוה שעשו בכורה בליגת הבכירה העונה.

* מכבי תל אביב לא ניצחה את מכבי חיפה בחוץ כמעט תשע שנים, מאז מאי 2004 (לירן כהן בדקה ה-8). ב-12 משחקים: 10 הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

מפתחות והכנות: מכבי חיפה

למרות שהירוקים כבר סיימו את העונה, אריק בנאדו הדגיש בפני השחקנים את החשיבות של המשחק הקרוב. "ניצחון על מכבי תל אביב ייתן טעם טוב לאוהדים שלנו, גם אם לא נזכה העונה בתואר", אמרו בחיפה. כמו לכל המשחקים האחרונים, הקבוצה תגיע עם סגל חסר מאוד: ללא המגנים אייל משומר, טאלב טואטחה, שמואל שיימן, הבלם אנדריי פיליאבסקי והקשר אביחי ידין. לפיכך, אוראל דגני ועודד אלקיים שוב יהיו המגנים. אדין צוצאליץ' יחזור מהרחקה על חשבון איאד חבשי וישחק לצד דקל קינן, בעוד אייל גולסה או לירוי צעירי נאבקים על מקום בהרכב.

החלוץ הדרום אפריקאי של חיפה, דינו אנדלובו, אמר לקראת המשחק: "הייתי רוצה לברך את מכבי תל אביב, הגיע להם לזכות באליפות. אבל המשחק יתקיים אצלנו בבית ואנחנו רוצים לכפר על שני הפסדים שספגנו. נבוא להילחם ולגרום להתקפה שלנו להיראות טוב". אנדלובו יפתח ואילו ויאם עמאשה עשוי לרדת לספסל, כאשר שלומי אזולאי נמצא בתמונת ה-11.

במשטרת ישראל חוששים מאוד מחיכוך בין מחנות האוהדים, זאת למרות שהעונה כבר הוכרעה. על פי הוראת המשטרה, חברת האבטחה והמועדון, אוהד מכבי תל אביב שירכוש כרטיס ליציעי אוהדי מכבי חיפה (אוהדי תל אביב יושבים ביציעים 6,7,8) יוצא מהאיצטדיון וכספו לא יוחזר. סביב האצטדיון יוקמו טבעות בידוק וכוחות האבטחה יתוגברו במאבטחים, שתפקידם יהיה למנוע מפגש בין אוהדי הקבוצות ולהוציא אוהדים במידת הצורך. "כל התגרות מצד אוהדי מכבי תל אביב תיתקל ביד קשה", הבהירו במשטרה.

שחקן מכבי חיפה, אדין צוצאליץ'. טל לוי
חוזרים מהרחקה. צוצאליץ' והמסכה/טל לוי

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

צלחת אליפות יש, שיר אליפות גם יש ואפילו הבמות כבר מוכנות לחגיגות האליפות הרשמיות שיערכו במוצאי שבת בכיכר רבין. כעת כל שנותר לשחקני מכבי תל אביב הוא לסיים בטעם טוב את ארבעת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, כאשר הראשון ביניהם יהיה בקרית אליעזר מול הסגנית מכבי חיפה. אוסקר גרסיה, שהכריז היום כמעט סופית על הישארותו בקבוצה גם בעונה הבאה יאלץ להסתדר ללא מלך השערים אלירן עטר שסובל ממתיחה ברצועה הצידית בברכו ולא יהיה בסגל וכן בלי הקפטן שרן ייני, שצבר חמישה כרטיסים צהובים.

גרסיה כבר רמז שהוא מתכוון לתת את חולצת ההרכב למספר שחקני ספסל, כאשר השוער ברק לוי, המגן עומר ורד, הקשר גונסאלו גרסיה והחלוץ רוברטו קולאוטי נמצאים בתמונת ההרכב. גם גאל מרגוליס ומשה לוגסי עשויים להשתלב במשחק. ריף פרץ הצעיר שנכנס כמחליף בדקות הסיום של משחק האליפות עשוי גם הוא לקבל דקות משחק מתוך מטרה שיהיה בעונה הבאה שחקן סגל מן המניין.

הבלם הספרדי קרלוס גרסיה, שסובל מפציעה באיזור האגן, יערוך מחר את משחקו האחרון במדי הקבוצה לעונה הנוכחית ומיד לאחריו יטוס לספרד שם ינותח באיזור הפציעה ולמעשה כבר לא ישחק יותר העונה. גרסיה צפוי להיות כשיר לקראת פתיחת אימוני טרום העונה הבאה. כ-1,700 מאוהדי הקבוצה, יגיעו לקרית אליעזר, ולמרות שהאצטדיון לא צפוי להיות מלא, מכבי חיפה לא הקצתה כמות כרטיסים נוספת עבור התל אביבים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברק לוי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אמור לקבל את ההזדמנות. ברק לוי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

מכבי חיפה: שלומי אזולאי

הסטטיסטיקה מוכיחה שעל אף שמדובר בשחקן ספסל, אזולאי סיפק העונה את הסחורה עם שבעה כיבושים, שישה מתוכם כשלא פתח בהרכב. הוא יכול לעשות בעונה הבאה קפיצת מדרגה, שתוכיח שאין לחיפה טעם לחפש חלוצים במקום אחר. השאלה הגדולה שנותרה היא באיזה מקום במגרש אזולאי יעיל יותר, משום שנדמה שהסגל הרחב דחק אותו לתחרות עם עמאשה בכנף שמאל, בעוד שהוא מעדיף את העמדה של אנדלובו.

מכבי תל אביב: גונסאלו גרסיה

הקשר האורוגוואי שהגיע כהבטחה גדולה בתחילת העונה נמחק לגמרי מתמונת ההרכב של אוסקר גרסיה, שלא אהב את חוסר ההשקעה של הקשר שלו. גונסאלו שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון מוערך מאוד על ידי המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שעשוי לתת לו הזדמנות נוספת גם בעונה הבאה. גונסאלו יצטרך להוכיח בארבעת המשחקים שעוד נותרו לסיום העונה כי הצ'אנס הזה מגיע לו.

גונסאלו גרסיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ג'ורדי קרויף מעריך אותו. גונסאלו גרסיה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עודד אלקיים, אדין צוצאליץ', דקל קינן, אוראל דגני, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (לירוי צעירי), יניב קטן, חן עזרא, שלומי אזולאי (ויאם עמאשה), דינו אנדלובו.

מכבי תל אביב: ברק לוי (וינסנט אניימה), עומר ורד, קרלוס גרסיה, איתן טיבי (ריף פרץ), יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי (משה לוגסי), גונסאלו גרסיה (ערן זהבי), דור מיכה, ראדה פריצה, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully