וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "אם אני מתחיל עונה בקבוצה, אני מסיים"

28.4.2013 / 15:30

מאמן מכבי תל אביב נשאל מה יעשה במקרה שהקבוצה לא תעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות, והשיב, רגע לפני המשחק מול מכבי חיפה (שני, 20:35, ספורט 1). חגיגות האליפות הרשמיות בשבת ב-20:00 בכיכר רבין. קרלוס גרסיה יעבור ניתוח באגן

ניב אהרונסון

האזינו לשיר האליפות הלא רשמי, בביצועו של קובי פרץ

בימים כתיקונם המפגשים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה חורצים גורלות של עונה שלמה. המפגש ביניהן מחר (שני, 20:50, ישיר בספורט 1), לעומת זאת, צפוי להתנהל על מי מנוחות. הצהובים יגיעו לקרית אליעזר למפגש עם השנייה בטבלה לאחר שכבר הבטיחו זכייה באליפות בשבוע שעבר עם ניצחון 0:2 על רמת השרון, ושאר המשחקים שנותרו לה עד תום העונה יהיו לפרוטוקול בלבד. הצהובים ייאלצו להסתדר במשחק ללא אלירן עטר הפצוע, שנעדר מהאימונים בימים האחרונים.

היום (ראשון) ערך מאמן הצהובים אוסקר גרסיה את מסיבת העיתונאים הרגילה שלו לקראת המשחק. במכבי תל אביב הודיעו כי חגיגות האליפות הרשמיות יחלו ביום שבת בשעה 20:00 בכיכר רבין.

בתוך כך, הודיעה אוניון ברלין מהליגה הגרמנית השנייה כי מימשה את האופציה והשלימה את רכישתו של רוברט פונצ'ץ ממכבי תל אביב. הבלם הקרואטי בן ה-21, שרשם העונה 19 הופעות במדי אוניון, חתם לשנתיים נוספות בקבוצה כשהצהובים צפויים לקבל כ-250 אלף יורו.

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מגיעים נינוחים למשחק. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

אוסקר גרסיה אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אני גאה ושמח על מה שעשינו העונה. אני שמח בשביל השחקנים והאוהדים כי הם חיכו הרבה זמן לאליפות הזאת".

לגבי הצעות אחרות: "אני לא זוכר שאמרתי שאבחון הצעות אחרות. אני רוצה לשחק באירופה עם מכבי תל אביב. תוך שבוע או שבועיים נתחיל לתכנן את העונה הבאה. אני לא אוהב לדבר על ספקולציות. אם אתחיל את העונה במכבי תל אביב, גם אסיים אותה", הבטיח.

לגבי המשחק מול מכבי חיפה: נצטרך למצוא מוטיבציה, אבל זה טבעי שאחרי שזכית בתואר גדול המוטיבציה יורדת קצת. אני מקווה שזה לא יקרה במשחק. מחר כמה שחקנים מההרכב יוחלפו, וכמה שחקנים ינסו להראות שהם רוצים להיות בקבוצה גם בעונה הבאה. למרות השינויים בהרכב, אנחנו רוצים לנצח. השחקנים חייבים להיות מוכנים ודרוכים לקראת המשחק הזה, ולקראת שאר המשחקים עד תום העונה. צריך למצוא שחקנים טובים עם מוטיבציה גבוהה למשחקים הללו".

קרלוס גרסיה: "היה לנו זמן לחגוג אחרי המשחק מול רמת השרון. כשהגעתי הביתה אמרתי לאשתי, עבורי זה ערב נהדר. זו תהיה גם הפעם הראשונה שאני משחק במוקדמות ליגת האלופות. כבר עכשיו אנחנו מתחילים לעבוד ולהתכונן לקראת מוקדמות ליגת האלופות. אני מקווה שנגיע לשלב הבתים".

על ירידת המתח: "מחר יהיה המשחק האחרון שלי העונה כי אני צריך לעבור ניתוח באגן. אני זקוק לזמן החלמה, וזה הזמן להתחיל להתכונן לעונה הבאה. אני מאוכזב כי לא אהיה כאן כדי לחגוג עם האוהדים את האליפות ביום שבת".

בלם מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. קובי אליהו
לא יהיה נוכח בחגיגות האליפות. גרסיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully