וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל ספרדי: ריאל מדריד גברה על ברצלונה 65:78

הבלאנקוס סיפקו הצהרת כוונות מול יריבתם המושבעת, זמן קצר לפני המפגש ביניהן בפיינל פור. פליפה רייס הוליך עם 19 נקודות

בעוד קצת יותר משבוע הן ייפגשו בפיינל פור בלונדון, והיום (ראשון) ברצלונה וריאל מדריד נפגשו להצגה המקדימה במסגרת הליגה המקומית, ובסופו של יום הבלאנקוס סיפקו הצהרת כוונות עם ניצחון.

הבלאנקוס ניצלו את ההזדמנות כדי לחמם מנועים מול הקהל הביתי, ונהנו מהעובדה שבארסה עמוסת הפציעות חסרה את חואן קרלוס נבארו וסי ג'יי וואלאס, בנוסף כמובן לפיט מיקל שלא ישוב לשחק העונה. בעוד נבארו רק זכה למנוחה ועשוי להיות כשיר לדבר האמיתי בשבוע הבא, מצבו של וואלאס לא ברור.

דייויד לוגן שחקן מכבי תל אביב מול פליפה רייס שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
הבולט בשורות הבלאנקוס. פליפה רייס מימין/מגד גוזני

בפתיחת המשחק היו אלה האחרונים מקטאלוניה שהכתיבו את הקצב, והרבע הראשון החלש הסתיים ביתרון זעום, 12:13 לברצלונה. ג'ו אינגלס זכה לדקות רבות בהיעדרו של נבארו וגמל ביכולת מצוינת, כדי להשאיר את בארסה קרובה גם בירידה להפסקה, אז ריאל הוליכה ביתרון של ארבע נקודות.

בארסה נותרה צמודה גם בכניסה לרבע האחרון, אך פליפה רייס הוותיק והטוב הציג יכולת שיא והשאיר את הניצחון בצד של הבלאנקוס, שהגדילו את ההפרש רק לקראת הסיום. ריאל נותרה בראשות הטבלה של הליגה עם ניצחון 27 העונה, בעוד בארסה ספגה הפסד 11. פליפה רייס הוליך את רשימת הקלעים של הבלאנקוס עם 19, רודי פרננדס הוסיף 11 ואילו ניקולה מירוטיץ' תרם 10. ג'ו אינגלס הוליך את הקטלאנים עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully