וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקה 90: ברנטפורד החמיצה פנדל, דונקסטר כבשה ועלתה

סיום מטורף לליגה הראשונה באנגליה: הדבורים היו עולים עם שער, היריבה יצאה למתפרצת והבטיחה מקום בצ'מפיונשיפ

אוהדי הכדורגל בישראל לא ישכחו כנראה לעולם את ה-15 במאי 2010, אז שער של ערן זהבי עמוק בתוספת הזמן סידר להפועל תל אביב את האליפות הכי דרמטית שהייתה כאן, על חשבון מכבי חיפה.

שחקני דונקסטר חוגגים עלייה. Mike Hewitt, GettyImages
מתקשים להאמין. דונקסטר חוגגת עלייה/GettyImages, Mike Hewitt

אבל מסתבר שאפשר לעשות את זה יותר דרמטי. הרבה יותר. המחזור ה-46 והאחרון בליגה הראשונה באנגליה (הליגה השלישית בחשיבותה) נערך אמש (שבת) וסיפק סיום מטורף.

ברנטפורד, שהגיעה העונה עד לשלב 32 הגדולות של הגביע האנגלי אירחה את דונקסטר רוברס. המארחים הגיעו למשחק עם 79 נקודות, האורחים עם 81, בעוד בורנמות', שהשיגה את הנקודה שהייתה זקוקה לה (0:0 עם טרנמיר), הבטיחה את עלייתה, מה שהשאיר כרטיס בודד.

מרסלו טרוטה שחקן ברנטפורד. Mike Hewitt, GettyImages
טרוטה/GettyImages, Mike Hewitt

עמוק בתוספת הזמן, הדבורים של ברנטפורד היו בטוחים שהניצחון שיעלה אותם אל הצ'מפיונשיפ מגיע, כאשר השופט הצביע על הנקודה הלבנה. המושאל מפולהאם, מרסלו טרוטה לקח אחריות, אבל הפצצה שלו הלכה למשקוף, לקו והחוצה.

המארחים ידעו שנותרו להם שניות בודדות להשיג את השער ונשארו כולם באזור הרחבה של דונקסטר, אבל תוך שניות בודדות היו אלה דווקא האורחים שעקצו ובמתפרצת קטלנית, אותה סיים ג'יימס קופינגר מול שער ריק, קבע 0:1 והבטיח את העלייה הכי מדהימה שנראתה בתקופה האחרונה. ברנטפורד תיאלץ להילחם בפלייאוף.

* מי שחווה אמש ערב פחות מוצלח, בלשון המעטה, הוא אדגר דווידס, שרשם ירידת ליגה ראשונה בתור מאמן, לאחר שבארנט שלו הפסידה 2:0 לנורת'המפטון וצנחה מהליגה השנייה (הרביעית למעשה) לקונפרנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully