וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "אני תמיד חושב שאני לוהט"

סיכום הלילה: הגארד של הבולס לא הצטנע אחרי ההצגה מול הנטס. דוראנט שוב ניצח את יוסטון: "כל משחק הוא עבור ראסל"

מספרי המשחק בין שיקגו לברוקלין (134:142 לבולס, שעלו ל-1:3)

* 23 הנקודות של נייט רובינסון ברבע הרביעי הן המספר השני בגובהו בתולדות הבולס ברבע אחד בפלייאוף. מקום ראשון: מייקל ג'ורדן כמובן, 24 נקודות.

* הכי הרבה נקודות בהיסטוריית הפלייאוף לשחקן ברבע הרביעי: 29 של אריק 'סליפי' פלויד מגולדן סטייט מול הלייקרס ב-1987. אחריו ברשימה: מארק אגוויר (27 במדי דאלאס ב-1988), צ'ארלס בארקלי (27 במדי פיניקס ב-1994) ואלן אייברסון (26 במדי פילדלפיה ב-2001).

* שיא הפלייאוף הקודם של נייט רובינסון היה 17 נקודות. עכשיו: 34.

* 142 הנקודות של הבולס הן המספר הכי גבוה עבור איזושהי קבוצת פלייאוף מאז ה-151:153 של פורטלנד על פיניקס ב-1992.

* משחק הפלייאוף האחרון בו שתי הקבוצות עברו את 130 הנקודות: דאלאס - סקרמנטו 137:141 ב-2003.

שחקן ברוקלין נטס דרון וויליאמס מול שחקן שיקגו בולס קירק היינריך. GettyImages
מספרים משוגעים ממשחק משוגע. היינריך מול וויליאמס/GettyImages

ציטוטים ותירוצים:

14 נקודות, 3:16 לסיום. זה מה שעמד בפני נייט רובינסון והבולס. לא מפחיד. הגארד הננסי הפציץ 23 נקודות ברבע הרביעי והוביל את שיקגו ל-134:142 מטורף על ברוקלין בשלוש הארכות. 1:3 לקבוצה מאילינוי בסדרה הנהדרת הזו.

"אני תמיד חושב שאני לוהט, כמו שהיו משחקים פעם בליגה הזו", אמר רובינסון בסיום, "אתה קולע כמה זריקות ברצף ופתאום הטבעת רותחת. אתה זורק את הכדור והכדור רותח, אני תמיד מרגיש ככה. אני תמיד משחק עם ביטחון, אתה צריך לפעמים לשקר לעצמך כדי להשיג את זה ואני מרגיש שאני לא מסוגל להחטיא".

רובינסון הוסיף בחיוך: "אני מתגרה הרבה במאמן תיבודו, כי כל פעם שאני זורק נראה שהוא כועס. אבל הוא עושה עבודה גדולה". תיבודו השיב: "הוא קלע זריקה ענקית אחרי זריקה ענקית וזה מה שעושה אותו כל כך חשוב. הוא פשוט שיחק מצוין".

בקבוצה מהתפוח הגדול ניסו להבין מה השתבש: "עשינו המון טעויות ביתרון 14 וזה היה כל כך מזמן שאני אפילו לא זוכר", הודה דרון וויליאמס המותש בסיום. ג'ו ג'ונסון הבטיח: "זה מאכזב, אבל עוד לא נגמר".

נייט רובינסון שחקן שיקגו בולס. AP
הטבעת רותחת, הכדור רותח. רובינסון/AP

מספרי המשחק בין יוסטון לאוקלהומה סיטי (101:104 לת'אנדר, שעלו ל-0:3)

* הת'אנדר מובילים על הרוקטס 1:5 העונה כולל הפלייאוף.

* עבור קווין דוראנט זה היה המשחק ה-29 ברציפות עם 21 נקודות ומעלה, הרצף הרביעי באורכו ב-40 השנים האחרונות.

* עוד קצת מהדוראנטולה: 27 הנקודות במחצית הראשונה היו הכמות השנייה הכי גבוהה במחצית בפלייאוף עבורו (הכי גבוהה במחצית הראשונה).

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
אחת המחציות הגדולות בקריירה. דוראנט/AP

ציטוטים ותירוצים:

גם בלי ראסל ווסטברוק, אלופת המערב הסתדרה במשחק הראשון שלה בטקסס וניצחה 101:104. הת'אנדר טסו ל-22:48, הרוקטס חזרו, אבל לא עמדו בלחץ ואוקלהומה סיטי בדרך לטיול קל לשלב הבא.

קווין דוראנט לקח אחריות בהיעדרו של ווסטברוק וצלף 41 נקודות: "זה לא הרגיש כמו בכל משחק רגיל וידעתי שאצטרך לתת הכול מהרגע הראשון. כל משחק הוא עבור ראסל. הוא סימס לי במחצית ומיד לאחר המשחק. הוא אמר לי כל הכבוד ושהוא אוהב אותי".

האקס ג'יימס הארדן, שסיים עם 30 נקודות מול חבריו לשעבר, אבל גם איבד כדור קריטי 12 שניות לסיום, אמר על השלשה של דוראנט, שקפצה על הטבעת והחזירה את היתרון לת'אנדר ברגעים האחרונים: "היה לו הרבה מזל וזה הוציא לנו את האנרגיה, כי שמרנו טוב".

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. רויטרס
אין אנרגיה. הארדן/רויטרס

מספרי המשחק בין אטלנטה לאינדיאנה (69:90 להוקס, שצימקו ל-2:1)

* הפייסרס קלעו ב-16 אחוז מחוץ לקשת (4 מ-25), אחרי 35.9 אחוז בממוצע בשני המשחקים הראשונים.

* האחוז מהשדה של אינדיאנה, 27.2, היה הכי גרוע שלהם בפלייאוף מאז אפריל 2005 (מול בוסטון).

* אל הורפורד הפך לשחקן אטלנטה החמישי ב-25 העונות האחרונות שמסיים משחק פלייאוף עם לפחות 20 נקודות ו-15 ריבאונדים (26 ו-16 היו לו). קדמו לו: מוזס מלון, קווין וויליס, דיקמבה מוטומבו וג'וש סמית').

* במהלך ריצת ה-10:42 של אטלנטה, אינדי קלעה 3 מ-27 מהשדה.

* זה היה ניצחון הבית ה-12 ברציפות של אטלנטה על אינדיאנה.

אל הורפורד, אטלנטה הוקס. AP
נכנס להיסטוריה של ההוקס. הורפורד/AP

ציטוטים ותירוצים:

אחרי שני ניצחונות בפתיחת הסדרה, הפייסרס הגיעו די רגועים לג'ורג'יה. כנראה רגועים מדי, כי הם קלעו 30 במחצית הראשונה והפסידו 90:69 כואב, שמחזיר את ההוקס לחיים.

אל הורפורד היה האיש של אטלנטה עם 26 נקודות ו-16 ריבאונדים. "היינו דרוכים מאוד", אמר המאמן לארי דרו, "לפני המשחק נכנסתי לחדר ההלבשה כדי לדבר עם השחקנים והם היו מאוד שקטים. ידעתי שהם מפוקסים".

פרנק ווגל, מאמן הפייסרס, ניסה להסביר את המפלה, כאשר בין היתר פול ג'ורג' הנפלא נעצר על 16 נקודות ו-4 מ-11 מהשדה: "אנחנו קבוצה צעירה ויהיו לנו כאבי גדילה. נרגיש את זה, נחווה את זה ונשתפר מזה".

פרנק ווגל מאמן אינדיאנה פייסרס. רויטרס
קבוצה צעירה שמשלמת ביוקר לפעמים. ווגל/רויטרס

מספרי המשחק בין ממפיס ללוס אנג'לס קליפרס (83:104 לגריזליס, שהשוו ל-2:2)

* זה היה הניצחון הכי גדול של ממפיס אי פעם בפלייאוף.

* אחרי שני משחקים ראשונים בסדרה עם 26 נקודות כוללות, זאק רנדולף קלע 51 בשני משחקי הבית, בהם הגריזליס ניצחו.

זאק רנדולף שחקן ממפיס מול בלייק גריפין. AP
הניצחון הכי גדול של הגריזליס בפלייאוף הגיע בזכות התעוררות שלו. רנדולף/AP

ציטוטים ותירוצים:

שני ניצחונות בית לכל קבוצה והסדרה בין הגריזליס לקליפרס רותחת, בדיוק כמו במפגש הקודם ביניהן בשנה שעברה, אותו ניצחה LA בשבעה משחקים. ממפיס חזרה לשוויון עם 83:104 ביתי גדול, כשמארק גאסול וזאק רנדולף צולפים 24 כל אחד.

"זאק היה מצוין במחצית הראשונה ושיחקנו עליו. לא משנה מי קולע, בסופו של דבר רק הניצחון חשוב", אמר גאסול, שחקן ההגנה של העונה.

כעת הסדרה חוזרת לעיר המלאכים וכריס פול התרשם מהיריבה שלו: "הסינרגיה שלהם מדהימה. רדנולף בפנים ומארק גאסול שמשחק כמו עוד גארד. אנחנו חייבים לרוץ מולם, לעייף אותם".

ג'יי אר סמית' שחקן ניו יורק ניקס משתיק את הקהל. GettyImages
הניקס ייאלצו להסתדר בלעדיו. סמית'/GettyImages

* הניקס נראים נהדר עד כה בסדרה מול בוסטון, אך במשחק הקרוב - הרביעי ביניהן - היא תיאלץ להתסדר ללא ג'יי אר סמית'. הגארד, שנבחר זה מכבר לשחקן השישי של העונה, הורחק בעקבות עימות בינו לבין ג'ייסון טרי מהסלטיקס במהלך משחק מספר 3. סמית' הורחק במהלך הרבע הרביעי בעקבות אותה תקרית אחרי שחבט בטרי בפניו. "זה היה מהלך רע שלי, ולו רק בגלל שהורחקתי והקבוצה הייתה זקוקה לי", אמר סמית' לאחר המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully