וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קדוסי: "חבל שאף אחת בתחתית לא עזרה לנו"

28.4.2013 / 8:35

הפועל עכו תלויה בעצמה במחזור האחרון, החלוץ אופטימי: "מקווה שהקאמבק יסתיים בטעם טוב". נעים צפוי להישאר

one

גם אחרי עוד משחק מצוין שלה, הפועל עכו ממשיכה להפנים ששום דבר לא גמור והדרך שלה מהישארות בליגה עדיין רחוקה. עכו, שניצחה אתמול (שבת) 1:2 את הפועל רמת גן, מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד שבוע לפני המשחק האחרון בקרית אליעזר מול הפועל חיפה, ולפחות היא מעודדת מכך שגורלה בידיים שלה.

מיד לאחר הניצחון המתוק של עכו, שהוריד את הפועל רמת גן לליגה הלאומית, מיהרו השחקנים לחדר ההלבשה כדי ערוך את החישובים ולהפנים שניצחון יספיק בהכרח כדי להישאר, ואילו תיקו עלול להוריד את הקבוצה. בעכו מתנחמים בעובדה שהפועל חיפה תישאר כמעט בוודאות ומאמינים כי יוכלו לנצל את העובדה הזו לטובתם.

"אין ספק שהמצב שלנו טוב, אבל אף אחד לא חגג אחרי הניצחון על רמת גן", אמרו בקבוצה. "הקבוצות שמתחתינו עשו את העבודה וזה אומר שהמתח יהיה עד הרגע האחרון". בעכו מקווים שאוהדים רבים יגיעו לקרית אליעזר כדי ללוות את הקבוצה במשחק הגורלי.

שחקני הפועל עכו, דודו גורש, אוהד קדוסי. אדריאן הרבשטיין
"עשינו קאמבק נדיר". אוהד קדוסי/אדריאן הרבשטיין

מיד לאחר הבטחת ההישארות, אם אכן תושג, יתפנו בעכו לחשוב על העונה הבאה בכדי לנסות ולפתור את הבעיות הכלכליות מול העירייה. אחד הנושאים הדחופים ביותר מבחינת עכו יהיה החתמתו של יובל נעים גם לעונה הבאה, אחרי שהמאמן הצליח להוביל את הקבוצה לקאמבק נהדר.

אוהד קדוסי, שכבש את השני לעכו, אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "באנו מוכנים למשחק, היינו בלחץ ובמתח כל השבוע, אבל עשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר. עדיין לא סיימנו את העבודה. עשינו קאמבק נדיר, אבל אני מקווה שזה יסתיים בסוף טוב ובטעם מתוק. מחכה לנו משחק קשה בקרית אליעזר".

על המשחק עצמו אמר החלוץ: "באנו מוכנים, עמדנו טוב והגיע לנו לנצח. יכולנו במיוחד אני גם להגדיל את התוצאה. חבל שאף אחת מקבוצות התחתית לא עזרה לנו כדי שזה יסתיים היום, אבל אין מה לעשות, נצטרך לעשות את זה בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully