וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי שברה שיא בן 39 בריצה ל-200 מטר

האצנית הצעירה שיפרה את השיא לגילאי 22 עם 23.60 שניות בליגה הבין אגודתית. אברבוך השתתף בשלוש תחרויות

אולגה לנסקי קבעה היום (שבת) שיא ישראלי עד גיל 22 בריצה ל-200 מטר במסגרת המחזור השני של הליגה הבין אגודתית. לנסקי עצרה את השעון על 23.60 שניות, שיפור של 41 מאיות לשיאה האישי הקודם. האצנית הצעירה הייתה רחוקה שלוש מאיות בלבד מהשיא הישראלי של אסתר רוט שחמורוב.

בריצה המקבילה לגברים, תומר שפירא מעירוני ירושלים קבע 22.75 שניות, תוצאה המהווה קריטריון לאליפות העולם לקדטים שתתקיים הקיץ. בריצה כולה ניצח צבי בלון ממכבי תל אביב בתוצאה 21.53 שניות והוא הקדים ב-3 מאיות את עומרי הרוש מהפועל אורן השרון.

אנה קנייזבה ממכבי ראשון לציון ניצחה בתחרות הקפיצה לרוחק כאשר כבר בקפיצה הראשונה שלה היא ניתרה ל-6.06 מטר, תוצאה שהספיקה לה בשביל הניצחון. ג'ומאן ג'וברן מאתלטי כיוונים באר שבע סיימה שנייה עם קבעה 5.74 מטר, תוצאה שמהווה שיפור של 11 ס"מ לשיאה האישי.

אחת האטרקציות בתחרות הייתה הופעתו של אלכס אברבוך. אלוף אירופה לשעבר בקפיצה במוט, התחרה בשלושה מקצועות: בכידון הוא הטיל ל-49.99 מטר וסיים שישי בין המשתתפים, בהדיפת כדור ברזל הוא קבע 11.33 מטר (מקום 10) ובקפיצה לגובה הוא עבר בניסיון הראשון 1.70 מ' והחליט לפרוש מהתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully