וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יופ היינקס עשוי לאמן את ברצלונה בעונה הבאה

בגרמנים טוענים כי אם וילאנובה לא יהיה כשיר לעמוד על הקווים, מאמן באיירן מועמד להחליפו. קווין דה ברוין בדרך לדורטמונד

מעברו של פפ גווארדיולה לבאיירן מינכן בתום העונה הקרובה ידוע, סגור וחתום, ובשל כך עתידו של יופ היינקס לוט בערפל. הגרמני בן ה-67 חווה עונה נפלאה, בה עשוי להוליך את הבווארים לדאבל יוקרתי של אליפות הבונדסליגה וזכיה בליגת האלופות, ומעמדו ביבשת הולך ומתחזק. היום (שבת) פורסם בגרמניה כי אחת הקבוצות שמביעות עניין בהיינקס לקראת הקיץ הקרוב היא לא אחרת מהאקסית של גווארדיולה, הקבוצה אותה פירק בליגת האלופות באמצע השבוע: ברצלונה.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
על הכוונת בספרד. היינקס/רויטרס

אין לדעת האם מדובר בספין לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות בין הבווארים ובארסה בהמשך השבוע, ובכל זאת, על פי הדיווח, הקטלאנים מאוד מרוצים מטיטו וילאנובה והיו רוצים לראות אותו ממשיך על הקווים, אך אם מצבו הרפואי לא יאפשר זאת, ברצלונה תעבור לתכנית ב' שעשויה לכלול את היינקס, אחריו עוקבים במועדון זמן רב, או את מנואל פלגריני ממלאגה. בימים האחרונים הוזכר המאמן של באיירן כמועמד להגיע גם לריאל מדריד כיורשו של ז'וזה מוריניו, וכן לבילבאו - הקבוצה אותה אימן בין השנים 2001 ו-2003.

"באמת שאני לא רוצה לדון במה שיקרה אחרי ה-30 ביוני", אמר אמש היינקס במסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה של האלופה הטריה מול פרייבורג (16:30). "יש הרבה רעש בתקשורת כרגע. אני יודע מה אני הולך לעשות, אני יודע את זה זמן רב".

קווין דה ברוין שחקן ורדר ברמן. GettyImages
בדרך לדורטמונד. דה ברוין מול סנטנה/GettyImages

קווין דה ברוין בדרך לדורטמונד?

ימים ספורים לאחר שהודיעה על מכירתו של מריו גצה, הכוכב הגדול שלה לבאיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד סימנה כבר את המחליף שלו ועל פי דיווחים בתקשורת הבלגית סיכמה על צירופו לעונה הבאה של קווין דה ברוין, הקשר הבלגי המושאל של ורדר ברמן.

כרטיסו של דה ברוין, שייך לצ'לסי האנגלית ועל פי הפירסומים הוא סגר בשורות הקבוצה של יורגן קלופ על חוזה ארוך טווח לחמש שנים תמורת מחיר שמוערך בכ-15 מיליון יורו. דה ברוין נהנה מעונה אישית טובה עם שישה שערים ותשעה בישולים עבור ברמן העונה, אולם הקבוצה שלו נמצאת בסכנת ירידה לליגה השנייה. דה ברוין גדל בקבוצת גנק הבלגית ושיתף פעולה במשך כמה עונות עם אליניב ברדה, עד שנמכר לצ'לסי ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully