וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו השפילה את הלייקרס, הניקס שוב חגגו

הספרס מחצו 89:120 ועלו ל-0:3. הניקס ב-0:3 על בוסטון בזכות 76:90, סמית' הורחק. ניצחון דרמטי לווריירס על דנבר

מעטים האנשים שהאמינו בתחילת הפלייאוף שבוסטון תתקשה לתת פייט לניקס, אבל הלילה הקבוצה מניו יורק עשתה צעד חשוב בדרך לשלב הבא אחרי ניצחון 76:90 שמעלה אותה ל-0:3 כשהיא רחוקה משחק אחד בלבד מחצי הגמר האיזורי. גם סן אנטוניו עשתה צעד משמעותי בדרך לסיבוב השני אחרי ניצחון קל על הלייקרס האבודים 89:120 בדרך ל-0:3 בהופעה הגרועה ביותר של קבוצה ביתית בפלייאוף. המשחק שהסתיים אחרון הלילה (בין שישי לשבת) היה גם הצמוד ביותר ובסיומו גולדן סטייט ניצחה 108:110 את דנבר ועלתה ל-1:2 בסדרה המותחת ביניהן.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
סגרו את הסיפור מהר מאוד. כרמלו אנתוני/רויטרס

בוסטון (7) - ניו יורק (2) 90:76 (0:3 לניקס)

רק משהו יוצא דופן ימנע מהניקס להשיג את הכרטיס לשלב הבא בזכות עוד הופעה מצוינת של כרמלו אנתוני (הפעם עם 26 נקודות), והניקס קרובים להעפיל לסיבוב השני בפלייאוף לראשונה מזה 13 שנה. מלבד מלו, ריימונד פלטון בלט עם 15 נקודות ועשרה אסיסטים ו-15 היו גם לג'יי אר סמית'.

אצל בוסטון ג'ף גרין היה הבולט עם 21 נקודות, כאשר הסלטיקס ינסו לחזור לסדרה ביום ראשון ולהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שחוזרת מפיגור של 3:0. פול פירס הסתפק הלילה ב-17 נקודות, לג'ייסון טרי היו 14 וקווין גארנט קלע 12 אבל הוריד 17 ריבאונדים.

בוסטון הצליחה להשיג 31 נקודות בלבד במחצית הראשונה ופיגרה 31:47 עם הירידה למחצית. הסלטיקס עוד הצליחו להוריד את הפער ל-11, אבל מהר מאוד המומנטום חזר לניקס שהגיעו ל-21 ושמרו על היתרון עד הסיום. האירוע הדרמטי של המשחק היה המרפק שהכניס סמית' לפניו של ג'ייסון טרי והורחק אוטומטית. ניו יורק צריכה להתפלל שהוא יעמוד לרשותה במשחקים הקרובים.

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס מול פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
מריחים כבר את השלב הבא. טים דאנקן במאבק עם גאסול/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס (7) - סן אנטוניו (2) 120:89 (0:3 לספרס)

הלייקרס המשיכו להיראות אבודים ללא קובי בריאנט, ורק נס ספורטיבי יכול למנוע מהם הדחה כבר בשלב הזה. הלילה הם עלו לשחק עם קו אחורי חסר במיוחד (מלבד בריאנט, סטיס נאש, ג'ודי מיקס וסטיב בלייק חסרים) הלילה הם רשמו את ההופעה הביתית הכי גרועה של קבוצה ב-NBA. משחק פנטסטי של טים דאנקן (26 נקודות, 9 ריבאונדים) וטוני פארקר (20 נקודות, שבעה אסיסטים) שסחבו את הספרס סידר להם ניצחון חוץ יוקרתי שמקרב אותם ניצחון אחד מעלייה לשלב הבא. בסך הכל חמישה שחקנים בסן אנטוניו סיימו בדאבל פיגרס.

בצד המפסיד, שלושה שחקנים חצו את ה-20 נקודות, אבל זה אפילו לא היה קרוב כדי להספיק. דוויט הווארד תפס פיקוד עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, לדריוס מוריס היו 24 ואנדרו גודלוק סיים עם 20. פאו גאסול רשם טריפל דאבל ראשון בקריירה בפלייאוף עם 11 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. סן אנטוניו התחילה לברוח כבר ברבע הראשון כשדאנקן ומאנו ג'ינובילי הורידו אותה ביתרון 18:30 אחרי 12 דקות של משחק.

הפער רק הלך ותפח, אבל עד סיום המחצית הווארד הוריד ל-11 והשאיר את המשחק פתוח. אלא שאז הגיע הרבע השלישי ואיתו ההתפוצצות של סן אנטוניו והדקות המתות של הלייקרס בהתקפה. פארקר הקפיץ ל-20 כשנותרו 3:40 דקות לסיום, וברבע האחרון ההופעה של הלייקרס הייתה מביכה (26:35 לסן אנטוניו) בדרך לתבוסה הכואבת.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס מול ווילסון צ'נדלר, אנדרה איגודלה שחקני דנבר נאגטס. רויטרס
הופעה בלתי נשכחת. סטפן קרי מול צ'נדלר ואיגודלה/רויטרס

גולדן סטייט (6) - דנבר (3) 108:110 (1:2 לווריירס)

איזה סיום דרמטי למשחק מצוין בין שתי הקבוצות שמצליחות להמשיך ולשמור על המתח בניגוד למשחקים המקבילים שנערכו הלילה. סטפן קרי שכיכב עם 30 נקודות בניצחון הקודם על דנבר היה שוב מצוין כשהפעם היו לו 29 עם 11 ריבאונדים, ויחד עם 23 של ג'ארט ג'ק גולדן סטייט הצליחה לעלות ליתרון חשוב. טיי לואסון סיים עם 35 נקודות ועשרה אסיסטים לטובת דנבר ולקורי ברואר היו 16 נקודות.

המשחק נפתח צמוד, אבל עד המחצית דנבר ירדה ביתרון משמעותי 54:66. אלא שרבע שלישי מצוין של המארחים (18:33) השאיר את הרבע האחרון פתוח לחלוטין. 10:45 דקות לסיום אנתוני רנדולף העלה את דנבר ליתרון נקודה אחרי הרבה זמן במשחק, אבל זה גם היה היתרון האחרון של האורחים. דריימונד גרין קלע שלשה חשובה ובהמשך קנת' פריד דאג שהווריירס לא יברחו. 16 שניות לסיום ווליסון צ'נדלר הפציץ שלשה שהקטינה ל-109:108, האריסון בארנס הלך לקו וקלע זריקה אחת שהשאירה יתרון שתיים בלבד, ואנדרה איגודלה החטיא עם הבאזר את ההזדמנות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully