וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לגיא אסולין, הפסד דרמטי לסנטאנדר

הישראלי כבש מול האקסית ברצלונה ב' (10), הוחלף וראה את קבוצתו מפסידה 2:1 בדקה ה-90. ראיו - אוסאסונה 2:2

ערב מרגש משהו עבר על גיא אסולין, שחקנה הישראלי של ראסינג סנטאנדר, שפגש הערב (שישי) את הקבוצה האירופית בה גדל, ברצלונה ב', במשחק שפתח את המחזור ה-36 בליגה הספרדית השנייה. הישראלי הצליח למצוא את הרשת כבר בדקה העשירית, שערו השלישי העונה, אולם שער היתרון שלו לא החזיק והקבוצה מקנטבריה נוצחה 2:1 בביתה, מה שמסבך אותה עוד יותר במאבקי הירידה ומשאיר אותה מתחת לקו האדום.

גיא אסולין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. מגד גוזני
השלישי שלו העונה לא עזר. אסולין/מגד גוזני

כאמור, כבר אחרי עשר דקות של כדורגל אסולין חגג, כשהמשיך מקרוב ריבאונד אחרי התקפה קבוצתית יפה ובעיטה של קונה. אלא ששתי דקות לפני המחצית רפאל אלקנטרה, אחיו הצעיר של טיאגו מהקבוצה הבכירה של המועדון הקטאלני, השווה עם בעיטה לקורה ופנימה.

בפתיחת המחצית השנייה ספג אסולין צהוב וכעבור מספר דקות הוא לא הצליח לייצר בעיטה לאחר שנותר לבדו בתוך הרחבה. הישראלי הוחלף בדקה ה-68 וראה את חבריו סופגים מלובאטו ממש רגע לפני תחילת תוספת הזמן את השער האכזרי, שאולי יחרוץ את גורלם לירידה לליגה השלישית.

במשחק שפתח הערב את המחזור ה-33 בליגה הראשונה בספרד סיימו ראיו וייקאנו ואוסאסונה ב-2:2. אנדרייה דליבסיץ' (7) ופיטי (57) כבשו לראיו, ראול לואה (8) ואלחנדרו אריבאס (13) קבעו מהפך זמני בשתי נגיחות.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully