וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: רפאל נדאל טייל לחצי הגמר

הספרדי גבר על בן ארצו אלברט ראמוס 3:6, 0:6. גם קולשרייבר ואלמגרו עלו. בנשים: שראפובה שרדה מול איבנוביץ' בשטוטגרט

טורניר ברצלונה המרתק ממשיך להתקרב אל רגעי ההכרעה שלו והיום (שישי) נערכים בו רבעי הגמר. רפאל נדאל, המדורג שני בטורניר, שמקווה ששום דבר לא יעצור אותו בדרך לזכייה שתשכיח מעט את האכזבה מאיבוד התואר במונטה קרלו ביום ראשון לאחר שמונה זכיות רצופות בנסיכות, דהר בקלות אל הפיינל פור עם 3:6, 0:6 על בן ארצו אלברט ראמוס. השור ממאיורקה נזקק לארבע שבירות וסגר את המשחק תוך 65 דקות בלבד. בחצי הגמר הוא יתמודד מול מילוש ראוניץ' שגבר אחרי קרב מתיש בן שעתיים ו-20 דקות 6:7, 6:3, 6:7 על הספרדי טומי רוברדו.

בחצי הגמר השני ייפגשו פיליפ קולשרייבר הגרמני וניקולאס אלמגרו, עוד ספרדי. קולשרייבר ניצל את פרישתו של יריבו הברזילאי תומאס בלושי, שויתר על המשחק עוד לפני שזה החל בשל פציעה. אלמגרו (4), עבר את המדורג 7 בטורניר, הארגנטינאי חואן מונאקו, עם 3:6, 5:7.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. GettyImages
בקלות. נדאל/GettyImages

גם בטורניר בוקרשט נערכו היום רבעי הגמר וההפתעה הגדולה שם הייתה ההפסד של המדורג ראשון בטורניר ינקו טיפסרביץ' הסרבי, שנכנע 6:3, 3:6, 6:4 לגיז'רמו גרסיה לופס הספרדי. בחצי הגמר ישחק לופס מול פלוריאן מאייר מגרמניה (5), שניצח 3:6, 6:7 את ויקטור האנסקו הרומני. בחצי הגמר השני: לוקאש רוסול (3:6, 1:6 על ויקטור טרויצקי) מול ז'יל סימון (1:6, 5:7 על דניאל ברנדס).

בנשים נערך היום רבע הגמר בטורניר שטוטגרט. מריה שראפובה, הראשונה בטורניר, עבדה קשה במשך שעתיים ו-17 דקות עד שעברה 5:7, 6:4, 4:6 את אנה איבנוביץ'. הרוסיה תפגוש בחצי הגמר את אנג'ליק קרבר (3), שניצחה 3:6, 6:7 את ירוסלבה שבדובה. בחצי הגמר השני תשחק בת'אני מאטק סאנדס האמריקאית, שהביסה 4:6, 2:6 את סאבין ליזיקי מגרמניה מול נה לי, שגברה 3:6, 5:7 על פטרה קביטובה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully