וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "היחסים עם פפ התקררו, וזה טבעי"

מאמן ברצלונה שובר שתיקה. על גווארדיולה, ואלדס, מסי ובאיירן: "אולי נכבוש שני שערים מהירים, ואז, מי יודע?"

טיטו וילאנובה נעדר מאימון בשל מצבו הרפואי. מאמן ברצלונה טופל בניו יורק, ומאז שחזר, השאיר את זכות הדיבור לעוזר המאמן ג'ורדי רואורה. היום (שישי), אחרי ההשפלה שחטפה בארסה השבוע במינכן (0:4 במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות), וילאנובה ערך מסיבת עיתונאים ארוכה ומקיפה, ונגע בנושאים רבים.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
"גם כשיש לי יומיים חופש, אני מרגיש כל כך משועמם. אלו החיים שלי ואני לא מרגיש שום לחץ בנוגע לזה". וילאנובה/רויטרס

יש בי את הכוח ואת התשוקה להמשיך בתפקיד", אמר מאמן ברצלונה, בהתייחסו למחלת הסרטן ששוב תקפה. "אני מרגיש ממש טוב אחרי כל מה שעברתי. לא רציתי להתמודד עם התקשורת עד היום בגלל שלטיפולים שלי יכולים היו להיות תופעות לוואי. אבל כל יום שעובר, אני מרגיש יותר טוב. חיכיתי לחזו לאמן את הקבוצה וחיכיתי לחזור לחדר התקשורת הזה".

על העונה הבאה אמר וילאנובה: "בשום שלב אפילו לא שקלתי להפסיק. בשום נקודה. גם כשיש לי יומיים חופש, אני מרגיש כל כך משועמם. אלו החיים שלי ואני לא מרגיש שום לחץ בנוגע לזה".

אז נשאל מאמן ברצלונה, האם הרביעייה במינכן מספרת על סוף עידן. "אנשים כל הזמן אומרים את זה אבל כשאתה משחק ברמה הכי גבוהה בליגת האלופות, זה תמיד קשה. ברצלונה זכתה בגביע הזה שלוש פעמים בשנים האחרונות אבל לפני זה, היה זמן רב שלא זכינו בכלום. והנה, אנחנו עומדים לקחת עוד אליפות, שזה גם תואר, שאומר שנסמן וי על ארבע אליפויות בחמש השנים האחרונות. זה משהו שאולי מעולם לא נחזור עליו. הגענו לחצי הגמר של הצ'מפיונס שש פעמים ברציפות. אם לא היתה לנו קבוצה נהדרת, לא יכולנו לעשות זאת, אז אני לא חושב שזה סוף עידן בבארסה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. Christof Koepsel, GettyImages
"אנחנו ברצלונה ואנחנו משחקים בבית. זה לא היה נכון להכריז שאנחנו בטוח הולכים להפוך את הקערה, אבל יש לנו מחויבות לאוהדים שלנו, מה שאומר שנבוא להילחם ולנצח". שוויינשטייגר גונב ממסי את הפוקוס/GettyImages, Christof Koepsel

על הסיכוי למהפך מול באיירן אמר טיטו: "אנחנו ברצלונה ואנחנו משחקים בבית. זה לא היה נכון להכריז שאנחנו בטוח הולכים להפוך את הקערה, אבל יש לנו מחויבות לאוהדים שלנו, מה שאומר שנבוא להילחם ולנצח. אולי נוכל לכבוש שני שערים מהירים במחצית הראשונה ואז, מי יודע. דבר אחד בטוח, לא נזרוק את המגבת לכניעה".

על פפ גווארדיולה אמר וילאנובה: "אנחנו חברים מאז שהיינו ילדים, מאז שהיינו ביחד בלה מאסיה. היחסים בינינו התקררו לאחרונה, וזה טבעי, כמו תמיד כשנפרדים".

על השוער ויקטור ואלדס: "לא דיברתי איתו עדיין בנושא ההמשך. הוא לא אמר שהוא לא רוצה להיות כאן בעונה הבאה אלא רק שהוא לא רוצה לחדש את החוזה ב-2014. אני לא יכול לשכנע אותו ולהסביר לו על כל הטוב בבארסה. הוא יודע את זה יותר טוב ממני. כשהעונה תיגמר, נדבר איתו ונראה מה הוא חושב. הגישה שלו באימונים היא פנטסטית וזה נותן לי את ההרגשה שהוא יהיה פה גם בעונה הבאה".

על ליאונל מסי הוסיף המאמן: "מי לא שם לב כשמסי נעדר? הוא השחקן הכי טוב בעולם והשחקן שכבש הכי הרבה שערים עבורינו. אני מקווה שנישען עליו עוד הרבה שנים בעתיד".

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם עוזרו טיטו וילאנובה. רויטרס
"אנחנו חברים מאז שהיינו ילדים, מאז שהיינו ביחד בלה מאסיה. היחסים בינינו התקררו לאחרונה, וזה טבעי, כמו תמיד כשנפרדים". טיטו ופפ/רויטרס
ויקטור ואלדס שוער ברצלונה מאוכזב. GettyImages
"נדבר בסוף העונה. אני מרגיש שהוא יישאר"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully