וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א, מכבי והפועל ראשל"צ בחצי הגמר

שלוש עולות בפלייאוף. הצהובים ניצחו בדרבי את אס"א 19:25, האלופה עברה את רמת השרון והפועל את עירוני רחובות

פלייאוף ליגת העל בכדוריד מתחיל לקבל צורה והערב (שישי) נקבעו שלוש העולות הראשונות לשלב חצי הגמר ובאופן לא מפתיע, מדובר בשלוש הקבוצות החזקות בליגה העונה.

מכבי תל אביב השתלטה על העיר והשלימה 0:2 בסדרה מול אס"א עם 19:25 באולם האוניברסיטה. במחצית הראשונה המארחים עוד הובילו, אבל הצהובים הגנו מצוין במחצית השנייה ואיציק חליפי שהצטיין עם שישה שערים הוביל אותם לניצחון.

המאמן אבי רש אמר: "אפשר להמשיך לחייך מהתוצאה ופחות מהיכולת. כל הכבוד לאס"א שעשו לנו חיים קשים. צריך לדעת לנצח את המשחקים האלה. עכשיו הראש שלנו יתחיל להתכונן לחצי הגמר, שם זה יהיה סגנון אחר. מעבר לטקטיקה צריכים להיות מוכנים מנטלית למעמדים האלה. הפועל ראשון לציון יגיעו מרוכזים וממוקדים עם המסורת. הם ירצו לעלות לגמר, וגם אנחנו רוצים, ונקווה שנרצה יותר להמשיך הלאה".

איציק חליפי שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
העיר שלהם, הפועל ראשון לציון מחכה. חליפי/קובי אליהו

שתי הקבוצות של ראשון לציון עלו גם הן. הפועל תפגוש את מכבי תל אביב לאחר שהשלימה 0:2 בסדרה מול עירוני רחובות עם 23:31 בחוץ. אקס הפועל דימה ינדוביצ'י חבט בשי הרשקוביץ לקראת הסיום והורחק, עידן מימון ואבישי סמולר סיימו עם חמישה שערים כל אחד למנצחים.

האלופה מכבי ראשון לציון גם בפנים בזכות 26:34 בחוץ על א.ס. רמת השרון. פאבל פולאקוביץ' הוביל את הצהובים עם שישה שערים והם ימתינו למנצחת בסדרה היחידה שנותרה פתוחה, בין מכבי קרית מוצקין לבני הרצליה, לאחר שמוצקין ניצחה 24:27 בזכות קור רוח בסיום הדרמטי.

בבית התחתון, נס ציונה נשארה בליגה עם 31:37 על סביון, שהסתבכה. קרית אונו ניצחה 20:31 את ארזים רמת גן ולה, כמו לסביון, 16 נקודות ויתרון בשובר השוויון. במחזור האחרון (יום שני), קרית אונו מארחת את נס ציונה, ארזים את סביון.

גמר פלייאוף הנשים ייפתח מחר (19:45) באולם בקציר, שם תארח מחזיקת הגביע הטרייה מ.כ. חולון את הקבוצה אותה נישלה מהתואר אחרי ארבע זכיות רצופות, בנות הרצליה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully