וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גליל עליון השוותה את הסדרה מול נס ציונה

הפתעה בצפון, שם הראשונה בעונה הסדירה הפסידה 98:90. 1:1 גם בין נהריה לקרית אתא, הוד השרון ורמת גן עלו שלב

פלייאוף הליגה הלאומית בכדורסל נמשך היום (שישי) עם סיבוב המשחקים השני, שהביא עימו הפתעה אחת גדולה.

עירוני נס ציונה, ששלטה בליגה הסדירה במהלך העונה, הפסידה 98:90 בחוץ להפועל גליל עליון, שהצליחה להשוות את הסדרה ל-1:1. לאורחים פשוט לא היו תשובות להתקפה של הקבוצה מהצפון, שהצליחה לייצר בריחה ממצב של שוויון 86:86, שלוש דקות לסיום ולאזן את הסדרה הזו, שלפתע הופכת לדרמטית. אנטון קזרנובסקי הפציץ 30 נקודות וקטף תשעה ריבאונדים לגליל, מייקל ג'יימס הוסיף 22, בעוד 26 של טל קרפלס לא עזרו לנס ציונה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אנטון קזרנובסקי. ברני ארדוב
הצגה גדולה שלו. קזרנובסקי/ברני ארדוב

עירוני נהריה, שסיימה שנייה את העונה הסדירה והופתעה בביתה במשחק הראשון על ידי עירוני קרית אתא, הצליחה להשוות את הסדרה עם ניצחון חוץ ענק 55:85. נייט מילר צלף 26 לנהריה, שניצחה את הרבע האחרון 8:30 מוחץ.

מכבי הוד השרון בשלב הבא אחרי 0:2 בסדרה מול אליצור יבנה, בזכות ניצחון חוץ 79:87. הקבוצה מהשרון הובילה לאורך רוב המשחק, יבנה חזרה לשוויון 78:78 לקראת הסיום, אבל בליץ של האורחים סידר להם את הניצחון הדרמטי. 23 נקודות לגרי גנדל, 19 לגיא דותן בהוד השרון. 25 למונטה מגי ו-24 לנועם מטלון ביבנה.

גם עירוני רמת גן עלתה עם 0:2 אחרי ניצחון חוץ בעפולה, 81:94. במחצית הראשונה המשחק הזה עוד היה די צמוד, אבל רמת גן ברחה ככל שהדקות נקפו וגם היא בדרך הבטוחה אל חצי גמר הפלייאוף. 23 נקודות של עמית תמיר הוותיק הובילו את המנצחת, טיירון קנט הוסיף 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully