וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני ק"ש-בני יהודה: יורו לאמין חתם אצל הזהובים

26.4.2013 / 11:59

קשטן מתכונן לעונה הבאה וצירף את הקשר הסנגלי של שיראק הארמנית. אבוחצירא ייעדר, מאוולי במקומו (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* זה המפגש ה-16 בין הקבוצות בליגה הראשונה. קרית שמונה מובילה 4:7 בניצחונות.

* בני יהודה הרבה יותר טובה מול קרית שמונה בחוץ: 3 מ-4 הניצחונות שלה הושגו בצפון. משחק אחד נגמר בתיקו וארבעה נוספים בניצחון של קרית שמונה.

* בני יהודה תתקשה לכבוש: המגרש בקרית שמונה הכי פחות מסביר פנים לאורחים בהקשר הזה. רק 0.69 שערים למשחק ספגה בו בעלת הבית.

* משה בוחבוט חוזר לשפוט בליגת העל אחרי היעדרות של כמעט שנה, מאז ה-8.5.2012, כששפט במשחק בין בני סכנין לאשדוד (1:2 לאשדוד).

* בני יהודה הפסידה את כל חמשת משחקי החוץ בהם משה בוחבוט שפט אותה.

נתונים: אתר דריבליסט

השופט משה בוחבוט. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל אחרי כמעט שנה. בוחבוט/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

עירוני קרית שמונה:

המשימה העיקרית שמוטלת כרגע על שחקניו של ברק בכר היא לשים בצד את ההכנות לגמר הגביע בצד ולהתמקד במשחקים שעוד נותרו לקבוצה בליגה. בקריה מתכוונים להמשיך להתייחס ברצינות לכל משחק ולנסות להשיג את כרטיס הכניסה לאירופה דרך הליגה ובשל כך מייחסים חשיבות רבה למשחק.

באסיפה המסכמת הזהיר המאמן: "יש לבני יהודה הגנה מנוסה, קישור דינמי והתקפה צעירה וכישרונית. אנחנו חייבים להגיע מרוכזים ולהשאיר את הנקודות אצלנו". בכר ייחסר את כובש הרביעייה מהשבוע שעבר שמעון אבוחצירא, שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ואוסיי מוואלי ימלא את מקומו. שחקנים בקבוצה אמרו: "ברור שאנחנו רוצים להיות במקום השלישי, אנחנו קרובים לשם, אבל חסרים לנו הצעדים האחרונים כדי להשיג את המטרה. בני יהודה קבוצה מסוכנת ועיקשת, אבל אם נמשיך ביכולת של המשחקים האחרונים נשאיר את הנקודות בבית".

במועדון מרוצים מאוד מקצב מכירת הכרטיסים לגמר הגביע ולמרות שהמכירה נפתחה רק אתמול בשעות הערב, האוהדים רכשו כבר 1,200 כרטיסים ובקבוצה מקווים שזו רק ההתחלה. גם הבעלים איזי שרצקי יתרום כסף לאוהדים, על מנת שיוכלו לרכוש אביזרי עידוד למשחק.

בני יהודה:

העונה הנוכחית טרם הסתיימה, אך בבני יהודה כבר עובדים על העונה הבאה. הערב פרסמה הקבוצה כי קשר נבחרת סנגל וקבוצת שיראק הארמנית, יורו לאמין, חתם בקבוצה לשלוש העונות הקרובות ונרכש על ידי המועדון. לאמין היה במעקב של המאמן, דרור קשטן ומנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, מאז צמד המשחקים מול קבוצת שיראק במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית מוקדם יותר העונה. לאמין, בן 24, הבקיע 17 שערים במדי שיראק בעונה האחרונה (16 שערים בליגה ושער נגד יריבה ממונטנגרו בליגה האירופאית) והיה לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה הארמנית כאשר שיראק מובילה את הטבלה בהפרש 5 נקודות מספר מחזורים לסיים ובדרך לאליפות הראשונה בתולדותיה.

בקבוצה עדיין מפנטזים על כרטיס לאירופה זו עונה חמישית ברציפות ולשם כך ברור לאנשי המועדון שהם חייבים לנצח בקרית שמונה. על פי התרגולים האחרונים מסתמן שהמאמן דרור קשטן ייתן אשראי נוסף להרכב שניצח את מכבי חיפה במשחק שעבר.

עוז ראלי יפתח שוב כמגן שמאלי על חשבונו של כפיר אדרי, כאשר אביב חדד וגל כהן ישתפו פעולה בעמדות הבלמים. רפי דהן וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי, כאשר נס זמיר שכבש שער נפלא נגד מכבי חיפה ימשיך לקבל את חולצת ההרכב יחד עם ננאד מרינקוביץ' בקישור. אדם הרפקה וגיל יצחק יפתחו יחד בחוד. הקבוצה תצא בשבת בבוקר לבית מלון בצפון, שם יערכו את ההכנות האחרונות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יורו לאמין נבחרת סנגל. GettyImages
החיזוק הראשון של קשטן. לאמין/GettyImages

יעמדו למבחן:

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד

בהיעדרו של שמעון אבוחצירא המצוין, עבאד יהיה זה שיצטרך לקחת את המושכות בהתקפה. החלוץ הצעיר יהיה חייב לגלות יכולת טובה ובעיקר להוכיח לבכר שאפשר לסמוך גם עליו.

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס

הליטאי מסיים חוזה של שלוש שנים במדים הזהובים ובהנהלת המועדון כבר הציעו לו הארכת חוזה בתנאים משודרגים. בצוות המקצועי מעריכים מאוד את יכולתו של הקשר הקשוח, שהפך לאחד הבאנקרים של המאמן קשטן. ל'קוסטה' יהיה מחר מאצ' אפ מעניין מול הקישור הטכני של קרית שמונה ואם הוא יצליח להביא את היכולות שלו לידי ביטוי, הזהובים יהיו מסוגלים לחזור מהצפון הרחוק עם שלוש נקודות יקרות וצעד נוסף לעבר אירופה.

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, אוסיי מוואלי, אחמד עאבד.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, נס זמיר, ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה, גיל יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully