וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל רמת גן: "זה לא נגמר, חייבים להתאחד"

האורדונים מתכוננים למשחק מול הפועל עכו, שהפסד בו יוריד אותם ללאומית (ש', 19:15, ספ' 2). כחלון יחזור להרכב של נעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

• הפועל עכו והפועל רמת גן נפגשו שבע פעמים עד כה, כולן בליגת העל. כל קבוצה ניצחה את יריבתה פעמיים, ועוד שלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

• עכו אירחה שלושה משחקים, והחלוקה שווה: ניצחון לכל קבוצה ותיקו.

• העונה כל קבוצה ניצחה את השנייה בחוץ.

• יובל נעים אימן רק פעמיים נגד הפועל רמת גן. יש לו ניצחון ותיקו.

• אלי כהן אימן רק שלוש פעמים נגד הפועל עכו. יש לו ניצחון, תיקו והפסד.

הנתונים: באדיבות אתר דריבליסט

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
על החיים ועל המוות. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

הפועל עכו מתכוננת לעוד מותחן שעשוי להכריע את גורלה, כשבקבוצה משוכנעים שניצחון ביתי יבטיח כמעט בוודאות את מקומם בעוה הבאה. למרות הבעיות הכספיות של הקבוצה נראה שהעניינים הללו לא מחלחלים לשחקנים. "כולם פה דרוכים ומתים שהמשחק כבר יתחיל. אם ננצח ונתניה תסיים בתיקו נישאר ב-90 אחוז", אמר אחד השחקנים.

בפן המקצועי לא מתוכננים גם השבוע שינויים דרמטיים בהרכב שרץ בהצלחה מאז הצטרפותו של יובל נעים. תמיר כחלון שלא שיחק בשבוע שעבר נגד הפועל באר שבע בגלל צהובים יחזור להרכב כשנמניה ארסנייביץ' יפתח על הספסל. ברניסלב יובאנוביץ' שנפצע וגמר את העונה יוחלף ככל הנראה על ידי שגיב כהן שתורגל השבוע ויקבל את ההזדמנות. נעים ביקש משחקניו להמשיך בהתלהבות של השבועות האחרונים ומיעט לדבר באסיפת הקבוצה.

מבחינת האוהדים, נציגם נפגש השבוע עם ראש העירייה שמעון לנקרי ששכנע אותם שלא להפגין במשחק ולעודד את השחקנים. מחיר כרטיס למשחק נקבע על 30 שקלים כשילדים שיגיעו עם חולצה כחולה ייכנסו חינם.

הפועל רמת גן:

הפועל רמת גן סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ הגורלי נגד הפועל עכו. בקבוצה מבינים שזהו משחק שאין ממנו דרך חזרה וכל תוצאה פרט לניצחון תחרוץ את דינה ויקבע כי הקבוצה תרד לליגה הלאומית. אם רמת גן תפסיד מחר היא תרד ליגה, בלי קשר לתוצאות במחזור הסיום. לפחות ארבעה אוטובוסים של אוהדים יגיעו במימון המועדון לאצטדיון בעכו, כדי לתמוך בשחקנים במשחק העונה של הקבוצה.

"כולם מבינים את חשיבות המשחק הזה", אמרו השחקנים. אנחנו חייבים לנצח, אחרת נגמר הסיפור. קודם כל ננצח ואחר כך נתחיל בחישובים של הקבוצות האחרות", אמרו היום ברמת גן. לרשותו של המאמן אלי כהן יעמוד סגל מלא, למעט מיכאל זנדברג שגמר את העונה. כהן צפוי לפתוח עם ההרכב שרץ בשבועות האחרונים, כאשר ההתלבטות היחידה היא כרגיל בין דורין גוגה ואופיר חמו בקישור.

"זה לא נגמר", נכתב בהודעה שפרסם המועדון באתר הרשמי. "זה לא נגמר וחייבים להתאחד כולם מאחורי הקבוצה. הרבה מאיתנו כועסים, להרבה מאיתנו יש מה להגיד, אבל בשורה התחתונה, בבסיס שלנו, כולנו מתים על הפועל רמת גן, כולנו אורדונים בנשמה ואף אחד מאיתנו לא ישאיר את הקבוצה לבד ברגע שהיא הכי צריכה אותו. זה לא זמן לכעסים, לא זמן לחשבונות, בשבת צו 8. הכי אמיתי שיכול להיות".

"אנחנו צריכים את הקהל איתנו ברגע המכריע הזה ואני קורא לכולם להגיע בשבת לעכו בהסעות שההנהלה מעמידה לאוהדים", אמר קשר הקבוצה וובה בראון, שגדל במועדון. "במשחק הקודם בעכו הקהל שלנו היה כוח, שמענו אותו לאורך כל המשחק, הוא דחף אותנו והחגיגות ביחד בסיום היו אחד מהרגעים השמחים של העונה. אני מאמין שעם כמות קהל גדולה, לפחות כמו זו שהגיעה בפעם הקודמת, נרגיש הרבה יותר טוב על המגרש והלוואי ונוכל לשמוח שוב כולם ביחד בשריקת הסיום. אין יותר הזדמנויות, הפעם זה באמת הצ'אנס האחרון שלנו ולמרות שעל הנייר זה לא תלוי רק בנו, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ואחרי זה נלך לבדוק מה קרה אצל האחרים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל עכו, דודו גורש, אוהד קדוסי. אדריאן הרבשטיין
סובל מעליות וירידות. קדוסי, משמאל/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אוהד קדוסי

לאוהד קדוסי יש הרבה מניות בקאמבק המצוין של הפועל עכו בעידן יובל נעים אבל החלוץ המצוין סובל מלא מעט עליות וירידות. כדי להתקדם בשנה הבאה לקבוצה גדולה יותר, קדוסי יהיה חייב לנצל את שני המחזורים שנותרו כדי להשלים את המשימה ולהישאר בליגה.

הפועל רמת גן: רן יצחק

הבעיה הכי גדולה של רמת גן העונה היא בחלק הקדמי. גם במשחקים בהם הקבוצה שיחקה טוב, החלוצים התקשו לספק את הסחורה ולא הבקיעו. בשבת בעכו זה משחק העונה של הקבוצה והיא תזדקק לכל ארטילריה שיש לה בהרכב. החלוץ יצטרך להיות זה שמתרגם את היכולת הטובה לשערים, אחרת נראה כבר מחר דמעות של ירידה אצל האורדונים.

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, שגיב כהן, יובל שבתאי, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', תמיר כחלון, אוהד קדוסי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי, אופיר חמו, דויד מנגה, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully