וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד- בני סכנין: דוידוב צפוי לחזור

הקשר ישוב מהיעדרות בת חודשיים למשחק החשוב (ש', 19:15). לוקמן עשוי לשוב להרכב, המארחת בהרכב חסר מאוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

• אשדוד וסכנין נפגשו 25 פעמים בליגת העל. אשדוד מובילה 9-12 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים נגמרו בתיקו.

• סכנין ניצחה באשדוד רק פעמיים בעשרה משחקים, אחת מהן העונה. בשמונת המשחקים האחרים: ארבעה ניצחונות לאשדוד וארבע תוצאות תיקו.

• בפעמיים מתוך 25 המפגשים בין הקבוצות לא נכבשו שערים – ושני המשחקים ההלו היו במגרש באשדוד.

• סכנין הפסידה בשני משחקי החוץ בהם אוראל גרינפלד שפט אותה, וגם לא כבשה בהם.

• מרקו בלבול מעולם לא הפסיד לאשדוד כמאמן: שני ניצחונות ותיקו.

הנתונים: באדיבות אתר דריבליסט

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. קובי אליהו
עוד לא הפסיד לאשדוד בקריירה הקצרה כמאמן. מרקו בלבול/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

180 דקות בלבד נותרו לאשדוד עד לסיום העונה ובקבוצה רק מחכים כבר להגיע לפגרת הקיץ, אחרי שהובטחה עונה נוספת בליגת העל. המאמן יוסי מזרחי, שייפרד מהמועדון בסיום העונה, ייאלץ להסתדר עם סגל חסר מאוד. המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה מוצהב ולא בסגל וגם יאיא פטי, מיקי סירושטן, ציון צמח וחאתם עבד אלחמיד הפצועים ייעדרו. דימיטאר מקרייב שיעזוב, שוב לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות. בנצי מושל, ששיחק עם קבוצת הנוער בשבת שעברה, יחזור לסגל הבוגרים וצפוי לפתוח. שי מימון אמור לפתוח בעמדת הבלם על חשבונו של פטי הפצוע.

בני סכנין:

הצבע חזר ללחיים של בני סכנין. אחרי הניצחון על הפועל רמת גן במחזור הקודם, האווירה באימונים השתפרה מאוד. בקבוצה הביעו שביעות רצון מירו בלו, שחזר לכושר בשבועות האחרונים, ובסכנין מאמינים שגם מחר החלוץ יהיה חשוב במשחק שעשוי להבטיח את ההישארות עבור סכנין. גם מחמוד קנדיל המשיך לקבל תשבוחות על המשחק ההירואי שהציג מול רמת גן ולמעשה הביא את הנצחון היקר בעוד ההגנה נראתה מבוהלת.

מרקו בלבול עדיין מתלבט בנוגע להרכב למחר כשעיקר ההתלבטות היא אם להחזיר להרכב את אימורו לוקמן על חשבונו של באסם גנאים. גם עידן ויצמן עשוי לחזור להרכב.

בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים שהקבוצה עדיין חזק במאבקי ההישרדות, והדגישו כי הפסד עשוי להוריד אותם חזרה אל מתחת לקו האדום, זאת בשל הפרש השערים הפחות טוב של הקבוצה. אלכסנדר דוידוב חזר לאימונים לאחר היעדרות בת חודשיים וצפוי לשחק מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ימשיך את הכושר המצוין? קנדיל/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: ניר ביטון

הישארותו של הקשר במועדון לעונה נוספת תהיה קריטית עבור המאמן הבא של הקבוצה, שיוכל לבנות את הסגל סביב קפטן הנבחרת הצעירה. ביטון ינסה שוב לצאת לאירופה בקיץ והבעלים ג'קי בן זקן מייחל לכך שהטאלנט שלו יציג כושר טוב ביורו הקרוב, דבר שיגביר את התעניינות הסקאוטים וקבוצות מחו"ל. עד אז ינסה ביטון לשמור על עצמו מפציעות ולנסות לסיים בשלום את העונה.

בני סכנין: מחמוד קנדיל

השוער שהפגין משחק מצוין מול הפועל רמת גן ולמעשה הציל את קבוצתו פעמים רבות ידע גם תקופות פחות טובות העונה ולא נתן לזה להוריד את מצב רוחו. יכולת דומה לזו שהציג מול רמת גן תוכל להעניק לסכנין עוד שלוש נקודות יקרות מחר, שתבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגת העל.

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, שי מימון, ישראל ראש, דוד רביבו, רחמים צ'קול, ניר ביטון, בן בוטבול, בנצי מושל, מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, פיטר אמבמבה (עידן ויצמן), חאלד חלאיילה, באסם גנאים (אימורו לוקמן), חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, דיא סבע, ירו בלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully