וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיז: "כיף לכבוש בתוספת הזמן, זה מפעל חשוב מאוד"

בלם צ'לסי חגג את השער הדרמטי שלו ב-1:2 בבאזל בחצי הגמר. קאוט על ניצחון פנר: "זה היה ערב נפלא לכדורגל הטורקי"

חצאי גמר הליגת האירופית נפתחו אמש (חמישי) עם שתי דרמות גדולות. צ'לסי ספגה שער מפנדל מפוקפק בבאזל אבל ניצחה בסופו של דבר 1:2 בזכות כדור חופשי של דויד לואיז בתוספת הזמן והשיגה מקדמה גדולה לקראת הגומלין בלונדון בשבוע הבא, וגם פנרבחצ'ה עשתה צעד גדול לעבר הגמר כשניצחה 0:1 את בנפיקה משער של אגמן קורקמאז בדקה ה-72, שהגיע אחרי שבדקה ה-45 כריסטיאן בארוני החמיץ פנדל וירד ממרר בבכי לחדר ההלבשה במחצית.

דויד לואיז שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
"הפילוסופיה שלהם לשחק כדורגל טוב היא מדהימה". דויד לואיז/רויטרס

"היה חשוב לנו לכבוש כאן פעמיים כי באזל היא קבוצה טובה מאוד", אמר לואיז בסיום. "הפילוסופיה שלהם לשחק כדורגל טוב היא מדהימה וקשה לנצח כאן. זה כיף לכבוש בתוספת הזמן, אבל הגומלין עדיין לפנינו ואנחנו צריכים להתרכז בו כי גם הוא יהיה משחק קשה.גם 1:1 הייתה תוצאה טובה לנו, וכמובן ש-1:2 היא תוצאה טובה בהרבה ולכן אנחנו מאושרים".

"המפעל הזה מאוד חשוב לנו", הוסיף הבלם הברזילאי. "אני רוצה לזכות בתואר אירופי בשבילי ובשביל המועדון, וכדי להגיע לגמר ולעשות את זה אנחנו צריכים לנצח גם בגומלין או לפחות לסיים בתיקו, כך שהמשימה עוד לא נגמרה עבורנו".

בפנרחבצ'ה חגגו את הניצחון המרשים, ודירק קאוט אמר: "זה היה ערב נפלא לכדורגל הטורקי. ניצחנו למרות המזל הרע ממנו סבלנו, ומבחינה טקטית היינו מצוינים. הצלחנו לבטל אותם לגמרי אחרי שבשלושת הימים האחרונים למדנו כל דבר שהם עושים על המגרש". מאמנו אקיוט קוצ'מאן הוסיף: "היה לנו חשוב מאוד לא לספוג, וזה מה שעשינו. אני חושב שהראנו את הכוח שלנו מבחינה פיזית, אבל כמובן שהמקום שלנו בגמר לא מובטח, ונעשה את הכל כדי להשיג אותו.

בצד השני היה מאמן בנפיקה חורחה חסוס שאמר: "היה לנו משחק מעייף מאוד מול ספורטינג ליסבון בסוף השבוע ולא הגענו לכאן מוכנים לגמרי. בליסבון הכל יהיה שונה, ואנחנו עדיין מקוים להעפיל לגמר. זה לא הפתיע אותנו שפנרבחצ'ה שיחקה טוב, כי קבוצות חלשות לא מגיעות לחצי הגמר. הערב הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו, אבל בגומלין הסיפור יהיה שונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully