וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בוסאני יצא בליווי מאבטח: "ההפסד כואב להם"

25.4.2013 / 23:06

אוהדי מכבי ראשון לציון קיללו את המאמן וקראו בשמו של בירנבוים לאחר התבוסה לנתניה. פרנקו חגג: "שמרנו פנטסטי"

לצד משחק הצמרת בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, שהסתיים בניצחון דחוק של הצהובים 72:76, התקיימו הערב (חמישי) עוד שלושה משחקים בליגת העל. בפלייאוף התחתון הפועל גלבוע גליל גברה על הפועל תל אביב לאחר מותחן 79:82, ואילו אשקלון גברה על אשדוד 89:92.

במשחק נוסף בבית העליון רשמה מכבי ראשון לציון הפסד חמישי רצוף, והובסה על ידי ברק נתניה 83:61, מה שגרר תגובות נזעמות מהאוהדים בעיר היין.

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני. ברני ארדוב
האוהדים כועסים. בוסאני/ברני ארדוב

התבוסה שהנחילה נתניה לראשון לציון הייתה ההפסד החמישי ברציפות של הכתומים, ולאוהדים, מסתבר, קצת נמאס. במהלך המשחק קראו אוהדי ראשון לציון למאמן רוני בוסאני להתפטר, וקראו בשמו של אפי בירנבוים. בסיום יצא המאמן עם מאבטח כשמנגד עשרה אוהדים קוראים לו ללכת הביתה: "זה סוג של מחאה, כואב להם מההפסד כמו שכואב לי. זה כואב, היום היה הפסד כואב", אמר בוסאני על דברי האוהדים.

בוסאני המשיך וסיכם את המשחק: "ספגנו הרבה נקודות ברבע הראשון, אבל הרבע השני היה רע מאוד. שיחקנו עוד פעם בלי הרכז שלנו, השחקנים הגבוהים שלנו, ג'וליאן רייט ואדריאן יוטר נכנסו לבעיית עבירות ברבע הראשון והשני ושיחקו מעט מאוד ברבע השני וזה גרם לנפילה קשה, פיגור גדול שקשה לצאת ממנו".

בצד השני, אייל שולמן ונתניה רשמו ניצחון שלישי רצוף, ושוב הם נראים נהדר. "אנחנו לא מסתכלים על איזה מקום אנחנו נמצאים, אלא משחק אחרי משחק", אמר הגארד בסיום. "אנחנו רוצים לנצח כל משחק, בסוף נראה אם יהיה יתרון ביתיות או לא. לראשון לציון יש את הבעיות שלהם, באנו מפוקסים היום, רצינו לעשות את העבודה, לא חשבנו שזה יהיה כזה קל, רצינו לבוא ולנצח".

מאמן נתניה דני פרנקו: "חששתי מירידת מתח. רק אתמול באימון בערב קלטתי שהנסיעה חזרה מאילת גמרה אותנו. לא חשבנו על זה שאתה חוזר כל הלילה באוטובוס אחרי הניצחון, אתה צוהל ולא ישן כל הלילה, והיה לנו חצי ג'ט לג. נראינו לא טוב ביומיים האחרונים, וברבע הראשון היינו מפוזרים. שמרנו פנטסטי, אנחנו משחקים ביחד כקבוצה כל העונה, אבל עכשיו לקראת הסיום רואים שאנחנו הרבה זמן ביחד. קבוצה שמחה ומפרגנת שעובדת כל יום. תענוג לכל מאמין".

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully