וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "עשינו דבר ענק, זה הישג גדול"

מאמן אליצור רמלה על האליפות המפתיעה של קבוצתו. לויצקי מיררה בבכי: "המשחק הכי מרגש שהיה לי". אפשטיין: "מדהים"

אליצור רמלה השלימה הערב (חמישי) את ההפתעה הגדולה שהיא בישלה בשבועיים האחרונים האחרונים עם זכייה באליפות המדינה בכדורסל נשים. ניצחון 70:78 על מכבי אשדוד הפייבוריטית העניק לרמלה ניצחון 2:3 בסדרת הגמר סל ואליפות תשיעית בתולדותיה.

עדן ענבר מאמן אליצור רמלה. מגד גוזני
התרגש. ענבר/מגד גוזני

המאמן עדן ענבר אמר בסיום: "אני מאוד מתרגש. עשינו דבר גדול. יש נטייה לשכוח דברים מהר. אשדוד עשו עונה מדהימה ואני מציע לכולם לפרגן להם על מה שעשו. אנחנו לקחנו אליפות וזה הישג ענק. ליבי עם עדני, אבל אני את שלי עשיתי. אתם תתעסקו בבנות".

קטיה לויצקי מיררה בבכי בסיום ואמרה: "האמנו לאורך כל העונה. זה חלום שהתגשם להגיע למצב הזה אחרי כל מה שעברנו. זו הצטברות של כל כך הרבה רגשות. אין לי מילים, זה המשחק הכי מרגש שהיה לי".

אליסון הייטאוור, שקלעה הערב 16 נקודות והייתה השחקנית הטובה ביותר בסדרה, סיכמה : "זה מדהים. ההרגשה ממש טובה. עבדנו קשה, אף אחד לא חשב שככה זה ייגמר, שניאבק על האליפות, אבל חלמתי על זה בכל יום ובכל משחק".

מיכל אפשטיין הוסיפה: "מדהים. יש לנו את האוהדים הכי מדהימים. גם כשהקבוצה עברה תלאות הם תמיד עודדו אותנו. יש לנו מאמן ענק שעשה את הבלתי ייאמן ויש לנו בנות מדהימות שנתנו את הנשמה ואת הלב. אני מרגישה ברת מזל".

שחקניות אליצור רמלה חוגגות. מגד גוזני
"אף אחד לא האמין". הייטאוור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully