וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "וילאנובה צריך לאמן את בארסה עוד הרבה שנים"

מאמנה של מכבי ת”א לא רואה עצמו מגיע לקאמפ נואו בשנים הקרובות ומאמין: ”לברצלונה יש סיכוי בגומלין מול באיירן”

אוסקר גרסיה חגג ביום שני האחרון אליפות מרשימה בעונת הבכורה שלו כמאמן בליגת העל עם מכבי תל אביב, אך ביום שלישי היה עד למחזה פחות נעים כשצפה בברצלונה, קבוצת נעוריו מובסת 4:0 על ידי באיירן מינכן במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. אחרי הפיאסקו של ברצלונה, המאמן הספרדי של מכבי התראיין היום לתחנת רדיו מקומית והתייחס לסיכוייה של בארסה להעפיל למשחק הגמר בניגוד לכל הסיכויים.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. מגד גוזני
מאמין בברצלונה. אוסקר גרסיה./מגד גוזני

אוסקר לא איבד אמון בקטלאנים ואמר בביטחון: "ברצלונה כבר הוכיחה בעבר שהיא יכולה לצאת ממצבים קשים ושהיא מאמינה עד הרגע האחרון. אני בטוח שהשחקנים יגיעו גם למשחק הזה עם המנטאליות הנכונה והאמונה שהם יכולים לעשות את זה שוב. ברצלונה צריכה לכבוש שער מהיר והכל אפשרי, אם באיירן ניצחה 0:4 אז גם ברצלונה יכולה".

בראיון שנערך עימו, עלתה גם האפשרות שאולי הוא יאמן את ברצלונה בעתיד. אולם, אוסקר הביע אמון מלא במאמן טיטו וילאנובה, למרות הכישלון מול באיירן: "לברצלונה יש את המאמן הכי טוב. אני חושב שהוא צריך להמשיך כאן הרבה שנים".

המאמן התייחס לביקורות שסופגת הקבוצה ועל כך שיש מבקרים שטוענים שמדובר בסוף עידן: "גם לפני שנתיים דיברו על סוף עידן והוכח שזו היתה טעות. אי אפשר לקבור את ברצלונה בכלל הפסד אחד ולא משנה עד כמה הוא חמור".

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
ימשיך בברצלונה? טיטו וילאנובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully