וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומי ארשנסקי: "אני מאושר. עברתי תקופה קשה"

25.4.2013 / 18:46

הג'ודוקא חגג את הזכייה במדליית הארד באליפות אירופה: "אורן סמדג'ה נלחם להביא אותי לכאן". מאמנו: "אני מאושר בשבילו"

לי קורזיץ ואלכס שטילוב לא לבד. אחרי המדליות של של הגולשת והאתלט הישראליים, הג'ודוקא טומי ארשנסקי המשיך את ההצלחות האחרונות של הספורטאים הישראליים ורשם היום (חמישי) הישג נהדר כשזכה במדליית ארד בקטגוריה של עד 90 ק"ג באליפות אירופה בג'ודו, שנפתחה היום בבודפשט שבהונגריה.

בעקבות ההישג הג'ודוקט בן ה-21 יקבל מענק מיוחד של 25,000 שקל מהקרן המשותפת של הוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט ומועצת ההימורים.

טומי ארשנסקי ג'ודוקא ישראלי מול הירואקי היראוקה ג'ודוקא יפני. Paul Sancya, AP
הישג נהדר. ארשנסקי/AP, Paul Sancya

טומי ארשנסקי המאושר אמר לאחר הזכייה במדלייה: "התחריתי פצוע ועליתי למזרן רק כי אורן (סמדג'ה) התעקש ולא ויתר לי. כנראה תחושות הבטן והניסיון שלו צדקו. עברתי תקופה קשה של הפסדים ואורן התעקש ונלחם להביא אותי לאליפות אירופה, יש לו חלק גדול במדליה הזו, אני מאושר".

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה: "אני שמח מאוד על ההישג ומאושר בשביל טומי. זהו המשך לדרך הארוכה של הנבחרת, זאת תחילתה של דרך ארוכה עם מטרות ויעדים ברורים ומדורגים".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "זה הישג אדיר לטומי, כל העבודה הקשה והמכשולים בדרך שווים כדי לראות את השמחה שלו. זו עוד הוכחה שהאיגוד שלנו עובד בדרך נכונה".

מאמן נבחרת הג'ודו אורן סמדג'ה מחזיק עוגה בביקור אצל ראש הממשלה. קובי אליהו
"יש לו חלק גדול בזכייה הזאת". אורן סמדג'ה/קובי אליהו

ח"כ יואל רזבוזוב (מטעם מפלגת 'יש עתיד') השוהה כאורח האיגוד האירופאי לג'ודו, חגג עם ארשנסקי את הזכייה במדלייה ואמר:" טומי הוא תקווה אולימפית לריו. לא סתם ערכתי את ההפגנה לאפשר לו לצאת ללונדון, מתוך ידיעה שהניסיון שיצבור יקדם אותו לעבר שיאים חדשים. התרגשתי ושמחתי עבור טומי, המהווה מקור השראה לילדי הקריות שהיום שמחים איתו על ההישג הנהדר שלו".

יו"ר הוועד האולימפי הנכנס יגאל כרמי פנה לארשנסקי לישראל ואמר: "לפני כשמונה חודשים השתתפת במשחקים האולימפיים בלונדון , על תקן של ספורטאי צעיר מבטיח. הנה היום, בתחרות כל כך חשובה כמו אליפות אירופה הוכחת שאכן אתה בדרך הנכונה למשחקים האולימפיים בריו 2016. אנחנו מודעים לכך שבשבועות האחרונים סבלת מפציעה בכתף שהטרידה אותך מאד. לא ויתרת, גילית עקשנות ונחישות בדרך לזכייה במדליה, ומגיעות לך כל המחמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully