וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "לא מכריזים על סוף עידן בגלל משחק אחד"

קשר ברצלונה קטל את הביקורות שספגה קבוצתו בעקבות התבוסה מול באיירן. סנטנה: "לבנדובסקי מתאים לבארסה"

התבוסה של ברצלונה ביום שלישי 4:0 לבאיירן מינכן, גררה אחריה הרבה מאוד ביקורות כלפי הקבוצה של טיטו וילאנובה ויש רבים אף שטוענים כי מדובר בסוף עידן וסופה של תקופה ארוכה של חמש שנים, שבמהלכה ברצלונה שלטה באופן כמעט מוחלט בכדורגל העולמי. אולם, אנדרס אינייסטה, קשרה של ברצלונה שהציג יכולת חלשה מול הגרמנים, שולל את הביקורות המוגזמות לדעתו ואמר היום בראיון: "אני חושב שזה לא הוגן לדבר על סוף עידן בברצלונה. במהלך חמש השנים האחרונות הקבוצה זכתה פעמיים בליגת האלופות ואנחנו על סף זכייה רביעית באליפות ספרד".

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן לפני אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. GettyImages
"אנחנו על סף זכייה באליפות. איך מדברים על סוף עידן? אינייסטה מול באיירן/GettyImages

אינייסטה המשיך להגן על קבוצתו ותקף את כל המספידים למיניהם: "זה לא הגיוני להספיד תקופה של חמש שנים בגלל משחק אחד. אני חושב שיהיה אפשר להכריז על סוף תקופה רק כאשר יעברו כמה שנים שבהם הקבוצה לא תזכה בשום תואר".

כזכור, ברצלונה מקדימה ב-13 נקודות את ריאל מדריד במאבק על אליפות ספרד והיא יכולה להבטיח אליפות רביעית בחמש שנים כבר בשבת אם זו תנצח את אתלטיק בילבאו וריאל מדריד תפסיד במשחק הדרבי הקשה שמצפה לה מול אתלטיקו מדריד. "כאשר אתה זוכה באליפות ספרד, אי אפשר לומר שזו עונה רעה משום שזהו התואר הנחשב מכולם", סיכם אינייסטה.

חלוץ דורטמונד רוברט לבנדובסקי חוגג. רויטרס
ינחת דווקא בברצלונה? לבנדובסקי/רויטרס

ובינתיים, מאחורי הקלעים עוסקים בברצלונה גם בעונה הבאה. אחרי שכבש אתמול רביעייה מדהימה מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, שמו של רוברט לבנדובסקי, החלוץ הנהדר של דורטמונד נקשר עם מעבר כמעט וודאי לבאיירן מינכן בעונה הבאה ויש הטוענים שהוא כבר סגר בשורות האלופה החדשה.

אולם, יש כאלו שדווקא סבורים שהוא מתאים יותר לברצלונה ואחד מהם הוא פליפה סנטנה, חברו של לבנדובסקי לדורטמונד ששיחרר היום הצהרה מפתיע כשאמר: "לבנדובסקי מתאים מאוד לברצלונה. יש לו משחק קרקע טוב, הוא שומר על הכדור יפה מאוד ואני חושב שהוא יתאים לסגנון שמשחקים שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully