וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ביורוליג: אנדולו תשלים מהפך מול אולימפיאקוס?

אחרי שחזרו מפיגור של 2:0, הטורקים יתארחו ביוון (21:45, ספ' 5) וינסו להשיג את הכרטיס ללונדון. צסק"א מחכה למנצחת

אחרי ששלוש קבוצות כבר יבטיחו את מקומן בפיינל פור האירופי שיתקיים בלונדון, תיפגשנה ביום שישי (21:45) אולימפיאקוס ואנדולו אפס למשחק החמישי בסדרה שתכריע את זהות הקבוצה הרביעית והאחרונה שתשיג כרטיס לחצי הגמר, שבו היא תפגוש את צסק"א מוסקבה החזקה. בעוד שאולימפיאקוס הגיעה לפיינל-פור וגם זכתה במפעל בעונה שעברה, עבור הטורקים זו הזדמנות להעפיל לשם לראשונה מאז 2001. אולם, כדי לעשות זאת אנדולו אפס צריכה להפוך להיות הקבוצה הראשונה שחוזרת מפיגור של 2:0 לניצחון בסדרה ולהשיג ניצחון חוץ באולם השלום והאחווה הביתי והמפחיד בפיראוס.

אייסי לואו שחקן אולימפיאקוס מול ג'ורדן פארמר שחקן אנדולו אפס. GettyImages
מי יהיה בלונדון? פארמר מול אייסי לואו/GettyImages

כדי להפתיע ביוון, אנדולו תהיה חייבת לעצור את ואסיליס ספאנוליס, הכוכב הגדול של היוונים, כפי שהיא עשתה זאת מצוין במשחקים שקיימה בטורקיה. סאשה וויאצ'יץ, הכוכב הקרואטי של הטורקים, הושעה מהקבוצה והוא לא צפוי לשחק במשחק הזה, כך שרוב הנטל ההתקפי של אנדולו ייפול על כתפיו של ג'ורדן פארמר, הכוכב הגדול של הקבוצה שהגיע מה-NBA תמורת כסף גדול ובהחלט מספק את הסחורה.

המשחק הקודם בסדרה היה דרמטי מאין כמוהו, כשהטורקים ביצעו קאמבק מדהים בדקה האחרונה והצליחו לנצח רק בזכות סל ממש עם הבאזר של ג'אמון לוקאס, הגארד האמריקאי שהצליח לקחת ריבאונד התקפה אחרי החטאת שלשה ולדחוק את הכדור פנימה כדי להעניק לטורקים ניצחון בנקודה, 73:74.

"כדי לנצח במשחק החמישי בסדרה אנחנו חייבים לסמוך על עצמנו. המשחק מול אולימפיאקוס יהיה מאוד צמוד ותחרותי". כך אמר לקראת המשחק אוקטאי מחמוטי, המאמן של אנדולו שהביע אמון גדול בקבוצתו לקראת המפגש: "אני מאמין שלאנדולו יש היכולת לנצח באתונה. מצפה לנו מפגש קשה, שתי הקבוצות מכירות היטב אחת את השנייה ואני חושב שהקבוצה שתשמור על העצבים שלה, תהיה מרוכזת יותר ותילחם יותר, היא זו שתשיג את הכרטיס הרביעי ללונדון".

ג'אמון לוקאס ג'ורדן פארמר אנדולו אפס. Salih Zeki Sayar, GettyImages
בזכותו אנדולו עדיין בחיים. ג'אמון לוקאס/GettyImages, Salih Zeki Sayar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully