וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה הביסה בדרבי את הפועל 0:3

נאור פסר (17) וצמד הפגזות של פרדה (44, 90) ריסקו את הפועל. עליית ליגה עדיין אין, משום שרעננה ניצחה בנצרת עילית 1:3 ותפסה את המקום השני. הליגה הלאומית רותחת

צילום ועריכה: קובי אליהו

משום מה אנחנו מתעקשים להתפלא כל פעם מחדש. מכבי פתח תקוה ניצחה היום (שישי) 0:3 את הפועל פתח תקוה בדרבי, וכבר הרגישה את ליגת העל. כל מה שהיה צריך לקרות בנוסף זה שהפועל רעננה תפסיד לשנייה בטבלה נצרת עילית, בחוץ. אבל רעננה, אתם יודעים, לא כל כך אוהבת שקבוצות אחרות עולות ליגה. אחרי שהבחורים של מנחם קורצקי דחו בשבוע שעבר את חגיגות הלוזונים כשניצחו אותם בבית, השבוע הם הפכו פיגור 0:1 לניצחון מרשים 1:3, וחלפו על פני נצרת עילית בדרך למקום השני. כלומר - מכבי פתח תקוה שוב תיאלץ לדחות את הדרינקים והריקודים. זה יקרה, אבל לא היום.

גם הפועל ירושלים, שהביסה 0:3 את מכבי הרצליה, עדיין חזק בתמונה. שלושה מחזורים לסיום, כך נראית הצמרת:

1. מכבי פתח תקוה 68 נקודות
2. הפועל רעננה 61
3. נצרת עילית 60
4. הפועל ירושלים 57

נאור פסח שחקן מכבי פתח תקוה חוגג שער. קובי אליהו
נאור פסר חוגג שער/קובי אליהו
אוהדי מכבי פתח תקוה במפגן עידוד מרשים בדרבי העלייה. קובי אליהו
אז יש למכבי פתח תקוה קהל, ואפילו הרבה קהל/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 0:3

הלוזונים, שפספסו בשבוע שעבר הזדמנות להבטיח את העלייה אחרי שהפסידו 2:1 להפועל רעננה, מצאו עצמם דוחים שוב את חגיגות העלייה, הפעם לאחר קונצרט של 0:3 על היריבה העירונית הפועל פתח תקוה. הלוזונים ייאלצו לחכות לפחות שבוע נוסף, בגלל ניצחון הפועל רעננה בנצרת עילית.

נאור פסר כבש את הראשון לאחר התקפה נהדרת, שבסופה דחק פסר (17) פנימה. השלים את השלישייה דני פרדה, עם שתי הפגשות מבעיטות חופשיות - אחת בדקה ה-44 ואחת בדקה ה-90. סיני שמח, באיפוק, והבין - לא היום נחגוג.

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה מלך השערים של כל הזמנים במועדון. קובי אליהו
גביע יש, עכשיו צריך לעלות ליגה. עומר גולן/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 90: גול! עוד הפגזה מרחוק של דני פרדה, עוד שער נהדר לשחקן הנהדר הזה. 0:3 למכבי פתח תקוה.

דקה 89: מראד מגמאדוב הוותיק נכנס כמחליף ומקבל את סרט הקפטן. מרגש.

דקה 87: כרטיס אדום! גררו מתוקל על ידי האשמן, שרואה אדום ישיר ממנשה משיח. פאול חריף מדי, אדום חריף מדי.

דקה 85: אוסקר גררו המחליף ניסה מעשרה מטרים אך הכדור נהדר לקרן.

דקה 52: נהיה שקט במושבה, בעיקר בגלל שבמגרש המקביל בנצרת עילית רעננה ממשיכה את ההתעללות שלה בקבוצות שרוצות לעלות, עם 1:1. במצב הזה, מכבי תדחה שוב את החגיגות.

דקה 44: גול! דני פרדה, באמנות, סובב כדור חופשי מ-20 מטרים. פנימה. 0:2, ליגת העל קרובה מתמיד.

דקה 39: ההזדמנות הכי רצינית של הפועל פתח תקוה עד כה, אבל ניל אברבנל היה במקום והדף.

דקה 17: גול! התקפה של ליגת על. שריקי מסר כדור מרשים בין ארבעה שחקני הפועל, חגי גולדנברג השתלט והעביר רוחב, והשאיר לנאור פסר רק לדחוק מקרוב. איזה גול יפה. 0:1 מכבי פתח תקוה, ליגת העל באופק.

דקה 12: רגע של מחלוקת, כשהכדור של הפועל פתח תקוה נראה שעובר את קו השער. בדיקת המצלמות הראתה: השופט צדק, אין שער.

דקה 7: עדיין אין הזדמנויות במושבה, אבל תשומת הלב הופנתה דווקא לנצרת עילית, שם רן רול עשה 0:1 בדקה השנייה. במצב הנוכחי, ניצחון של מכבי פתח תקוה יקנה לה עליית ליגה.

דקה 1: אווירה נהדרת במושבה. דגל ענק של מכבי פתח תקוה, שמתחתיו אוהדים רבים, מול שלטים ונוכחות יפה גם של הפועל. המשחק נפתח, סיני במתח. האם מכבי פתח תקוה רחוקה 90 דקות מליגת העל?

* עוד לפני פתיחת המשחק, היה אמור להיערך טקס לכבוד עומר גולן, שהפך למלך שערי מכבי פתח תקוה בכל הזמנים. רק מה, לא מצאו את המפתח שפותח את החדר שבו היה הגביע, ולכן הטקס התאחר.

עומר גולן מכבי פתח תקוה חוגג. קובי אליהו
חגיגה במכבי פתח תקוה. גולן/קובי אליהו
משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מרגיש את זה. סיני/קובי אליהו
אוהדי הפועל פתח תקוה בדרבי. קובי אליהו
גם בהפועל באו לעבוד. רק ביציע/קובי אליהו

הפועל נצרת עילית - הפועל רעננה 3:1

הריצה המדהימה של מנחם קורצקי מאפילה אפילו על המיתוס שלפיו הפועל רעננה דוחה ופוסלת עליות סדרתית. הפעם, בנצרת עילית, רן רול העלה את המארחים ל-0:1 כבר בדקה השנייה. במצב העניינים הנוכחי, מכבי פתח תקוה כבר בליגת העל ונצרת עילית קרובה קרובה. אבל רעננה וקורצקי חשבו אחרת. שער של סיינס צ'ימבמבו בדקה ה-48 קבע 1:1, צ'אם ממאדו הפך את התוצאה שלוש דקות לסיום ודקה לסוף מוחמד פודי שלח את קורצקי לפנטז על קרב מול האקסית עירוני רמת השרון.

קורצקי סיכם: "זה משחק שחיכינו לו, ידענו את היכולות שלנו. אני בוטח בשחקנים שלי וגם בפיגור אמרתי להם שתיקו לא בא בחשבון מבחינתי, כי אפשר לנצח. אני מאוד שמח, כי נתנו משחק אדיר. הקבוצה נבנתה טוב, היה חסר טיפה ביטחון ואמונה שאנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה בליגה. אני מודה לשחקנים, אבל לא נתתי להם לחגוג. יש לי ניסיון ואני יודע מה זו הליגה הזו. הצבנו מטרה וצריך לעבור יעדים בדרך אליה. היום עברנו אחד ובשבוע הבא יש לנו את לוד. נתכונן בהתאם ואני מקווה שננצח".

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
"יש לי ניסיון ואני יודע מה זו הליגה הזו. הצבנו מטרה וצריך לעבור יעדים בדרך אליה". מנחם קורצקי/קובי אליהו

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 3:0

הקבוצה של ניסן יחזקאל לא ניצחה מאז ה-2 במרץ, והרצף רק גדל וגדל. הפועל ירושלים כבר מריחה עקיצה ועליית ליגה מפתיעה, כשהיא רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום שמוליך לליגת העל. לכו תדעו.

הטקס החל מאוחר, אחרי 70 דקות מאופסות. איציק כהן הלוהט הרשית בדקה ה-71, ועדי סלוניקי, עם צמד (82, 84) המשיך את המומנטום הנהדר בצד האדום של הבירה. בשבוע הבא מכבי פתח תקוה עולה לטדי, ויהיה חם, לא משנה התוצאה.

הפועל בני לוד - הפועל ראשון לציון 1:3

שתי הקבוצות נפגשו למשחק לפרוטוקול בלבד, כשבני לוד השיגה ניצחון ראשון בפלייאוף על חשבון הקבוצה של אייל לחמן. עומר אצילי עוד העלה את ראשון לציון ליתרון בדקה ה-25, אבל סער בנבנישתי איזן בדקה ה-69 וגם ריף מסיקה כבש לרשת האקסית כדי להשלים מהפך חמש דקות לסיום. רן בן שמעון נעץ את השלישי בדקה ה-88.

ניל אברבנל שוער מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
כמעט גול, אבל לא. ניל אברבנל בשליטה/קובי אליהו
אוהדי מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
טירוף במושבה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully