וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים למונדיאל: להתראות וובוזלה, שלום קאשירולה

הברזילאים חשפו את נשק העידוד שלהם למונדיאל. אפשר להירגע: הכלי יעצבן, אבל הרבה פחות מהקולגה מדרום אפריקה

חשבתם ששמעתם את הכלי המונוטוני המעצבן בייקום במונדיאל בדרום אפריקה? אז הנה בא עוד אחד. הוובוזלות יישארו ביבשת השחורה, אבל בברזיל, כך הציגו, עשרות האלפים ישתמשו בקאשירולה. "כלי הנגינה" הברזילאי נבחר כמייצג את תרבות המוסיקה המקומית, ולפי הדיווחים נבחר בגלל שהוא אמור לעצבן הרבה פחות.

בניגוד לוובוזלה, לה חשיבות תרבותית היסטורית עבור דרום אפריקה, הקאשירולה עוצבה במיוחד לשימוש באצטדיונים. הכלי צהוב וירוק, ועובד בעזרת שקשוק. וכך זה גם נשמע. ניסיון ראשון כבר ייערך בגביע הקונפדרציות, ביוני הקרוב. נשיאת המדינה, דילמה רוסף, אמרה: "זה כלי שיעשה שני דברים - לשלב את המראה והצליל ולהביא אותנו למטרה שלנו".

בפיפ"א כבר הבטיחו שהכלי "יוסיף לחוויית העידוד", וייצור "אווירה ברזילאית ייחודית באצטדיונים". מה שבטוח, ברחבי העולם נשמעות אנחות רווחה, כשרוב הנוגעים בדבר טוענים שהצליל של הקאשירולה פחות נוראי משל הקולגה, הוובוזלה. אם הוובוזלה גררה צליל של 127 דציבלים, פה מדובר על כלי עדין הרבה יותר. כוכב פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו לא הפסיק להתלונן על הוובוזלה, ופטריס אברה הצרפתי האשים את הכלי בתיקו המאופס של נבחרתו מול אורוגוואי.

כפי הנראה, וכפי הנשמע, בברזיל לא יהיו להם תירוצים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכירו: קאשירולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully