וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "הם יותר יעילים ויותר טובים מאיתנו"

מאמן הלייקרס אחרי עוד הפסד לספרס. ווסטברוק: "יש לנו מטרה ולא ניתן לאף אחד להפריע". דוראנט בדרך למספרים של ג'ורדן

סטיב בלייק שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול טים דאנקן שחקן סן אנטוניו. AP
בלייק חסר אונים מול דאנקן. עכשיו הוא גם פצוע/AP

מספרי המשחק בין סן אנטוניו ללייקרס (91:102 לספרס, שעלו ל-0:2)

* מתוך 16 המשחקים שהיו עד עתה בפלייאוף, ב-14 ניצחו הקבוצה הביתית. 10 מהמפגשים הללו נגמרו בהפרש דו ספרתי.

* הפעם היחידה שלוס אנג'לס לייקרס עפה בסוויפ בסיבוב הראשון היתה ב-1967 נגד הווריורס.

* פעמיים בעבר חזרו הלייקרס מפיגור 2:0 בסדרת הטוב מ-7. נגד הספרס ב-2004 ונגד הווריורס ב-1969.

* מייק ד'אנטוני הוא מאמן הלייקרס הראשון שמפסיד את שני משחקי הפלייאוף הראשונים שלו עם המועדון.

* מאז שבחרה בטים דאנקן בדראפט, סן אנטוניו מחזיקה במאזן הפלייאוף השני הכי טוב בליגה, 77:119 (מאז 1998). רק זה של הלייקרס טוב יותר - 81:133 באותה תקופה.

* טים דאנקן מחזיק ב-139 דאבל דאבלס בפלייאוף, מקום רביעי בהיסטוריה אחרי מג'יק ג'ונסון (157), ווילט צ'מברליין (143) ושאקיל אוניל (142).

ציטוטים ותירוצים

סן אנטוניו, בדיוק כמו במשחק הראשון, שלטה לחלוטין במשחק, הוליכה בבטחה, והמשיכה להיראות רגועה ודומיננטית. הנתונים של סן אנטוניו מספרים הכל: חמישה שחקנים בספרות כפולות, 8 איבודי כדור בלבד ב-48 דקות, 50 אחוזי קליעה מהשלוש (7 מ-14), 51 אחוז מהשדה, הפרש שצומח בכל רבע, ובאופן כללי, משחק יציב וחכם. הלייקרס יצטרכו התעלות מיוחדת כדי לחזור מהפיגור הזה. אם זה לא הספיק, הלייקרס חוזרים הביתה עם שלושה גארדים פצועים: סטיב נאש מתח את שריר הירך ויקבל טיפול; בלייק נפצע גם באותו שריר ויעבור אולטראסאונד; ג'ודי מיקס שנקע את הקרסול במשחק הראשון ולא שיחק בשני, יעבור היום MRI.

מאמן הספרס גרג פופוביץ': "שיחקנו טוב בהגנה בשני המשחקים. זו היתה המטרה שלנו בתחילת העונה ועשינו זאת ברוב העונה, עד ששלושה שבועות לפני הפלייאוף זה דעך. עכשיו חזרנו לקצב".

טים דאנקן, שקלע 16 נקודות, הוסיף: "ראיתם את טוני פארקר וזה הדבר הכי טוב שקרה בכל המשחק. הוא חוזר לקצב, הוא הרגיש טוב הלילה. הוא זרק את הכדור מצוין הערב. הוא נראה כמו טוני של אמצע העונה, וזה עצום עבורנו".

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"הם ניצחו במגרש שלהם, עכשיו אנחנו נצטרך לנצח במגרש שלנו". ד'אנטוני/AP

מאמן הלייקרס מייק ד'אנטוני: "הם הרבה יותר יעילים מאיתנו. הם משחקים טוב יותר מאיתנו. הם קבוצה יותר טובה מאיתנו. עכשיו יש משחק ביום שישי, ואנחנו נבוא מוכנים. הסדרה עוד לא התחילה. הם ניצחו במגרש שלהם, עכשיו אנחנו נצטרך לנצח במגרש שלנו במשחק 3, ונראה מה יהיה במשחק 4. הם שמרו טוב על דוויט הווארד. זה לא מתסכל אותו אבל כשאנחנו לא פוגעים מה-3 קל להם לחסום את האמצע".

פאו גאסול סיכם: "לא נכנסתי למשחק. המחצית הראשונה היתה טובה יותר, אבל בשנייה נאבקתי עם הזריקה. אני לא יכול לזרוק קצר כמו שזרקתי. העייפות נכנסה ונלחמתי בה בזמן המשחק. אבל בנקודה הזו, אנחנו עדיין במצב של מאבק. אנחנו נילחם עם כל מה שיש לנו, נשתדל להישאר חיים בסדרה ולהילחם על החיים שלנו".

דוויט הווארד: "זה מתסכל. אני חייב לסמוך על החברים שלי שיכניסו את הזריקות האלה. אני חייב להיות מודה לידיים שלי בהגנה, ולנסות לא להסתבך בעבירות".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי מול עומר אשיק שחקן יוסטון רוקטס. AP
רק ג'ורדן לפניו. קווין דוראנט מול עומר אשיק/AP

מספרי המשחק בין אוקלהומה סיטי ליוסטון (102:105 לת'אנדר, שעלו ל-0:2)

* קווין דוראנט מסר תשעה אסיסטים במשחק - שיא אישי בפלייאוף.

* דוראנט קלע יותר מ-20 נקודות ב-27 משחקי פלייאוף רצופים. לפי Elias, האחרון עם רצף כזה היה מייקל ג'ורדן (47 משחקים רצופים).

* אוק סיטי ניצחה 11 מ-12 משחקים ביתיים בפלייאוף; ההפסד היחיד בתקופה הזו הגיע מול ההיט, בגמר העונה שעברה.

* ג'יימס הארדן הצטרף לעוד מועדון יוקרתי. הוא שחקן הרוקטס הרביעי בהיסטוריה שקולע 30, קוטף 10 ריבאונדים ומחלק 5 אסיסטים במשחק פלייאוף. האחרים - צ'ארלס בארקלי, האקים אולג'ואן וטרייסי מגריידי.

ציטוטים ותירוצים

הת'אנדר כבר איבדו יתרון 15 נקודות, והרוקטס רשמו ריצת 2:21 מרשימה ועלו ליתרון 91:95 כשנותרו 3:27 דקות לסיום. שחקני אוקלהומה סיטי נראו עייפים והמומים, יוסטון כבר הריחה שוויון בסדרה, אבל קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, שקלעו 29 נקודות כל אחד, התעוררו ברגע האמת כדי להשאיר את הניצחון בבית. דוראנט היה זה שקלע שלשה גדולה שקבעה 97:98 למארחת, תאבו ספולושה הוסיף עוד שלשה חשובה, ואוקלהומה סיטי שמרה על היתרון. יוסטון מכוונת דאגה לעבר מצבו של ג'רמי לין, שלא שיחק כלל במחצית השנייה בגלל פגיעב בשריר בחזה.

ראסל ווסטברוק, שקלע 29 נקודות, סיכם את הערב: "זה כיף. בשלב כזה בערב, יש לנו רק מטרה אחת ואנחנו לא יכולים לתת לאף אחד להפריע לנו. כך אני מרגיש, וכך אני רוצה שהקבוצה שלי תחשוב. נלחמנו ביחד. הם עשו ריצה כשלא הצלחנו לקלוע, אבל אני חושב שכל אחד עשה את מה שהוא צריך לקראת סוף המשחק ובגלל זה ניצחנו".

ג'רמי לין שחקן יוסטון רוקטס מול ניק קוליסון שחקן אוקלהומה סיטי. AP
ג'רמי לין מול קוליסון. נפצע ולא חזר/AP

מאמן הרוקטס קווין מקהייל: "הקבוצה שלנו צעירה ואנחנו לא קבוצה מושלמת בכלל. אבל הבחורים נלחמו. הם עשו הכול. בגלל זה ידעתי שהקבוצה שלנו תשחק טוב. הם פשוט ככה".

ג'יימס הארדן, עם עוד ערב מצוין של 36, 11 ו-6, הוסיף: "היינו במינוס 15, יכולנו לוותר על המשחק ולהגיד 'בוא נלך למשחק 3', אבל נלחמנו ועלינו ליתרון. יש לנו ביטחון לקראת משחק 3 ולקראת החזרה הביתה".

צ'נדלר פרסונס, שהרשית 17, סיכם: "זה מתסכל וכואב מאוד עכשיו. אבל אתה חייב לקחת כמה נקודות טובות מהערב הזה. זו סדרה ארוכה".

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס מול דשון סטיבנסון שחקן אטלנטה הוקס. AP
משתפר, ואז משתפר עוד. פול ג'ורג' צולף/AP

מספרי המשחק בין אינדיאנה ואטלנטה (98:113 לפייסרס, שעלו ל-0:2)

* אינדיאנה קלעה 113 נקודות בניצחון על אטלנטה, הכי הרבה בניצחון מאז שנת 2000.

* זו הפעם הראשונה בהיסטוריית הפייסרס, שהמועדון מנצח שני משחקי פלייאוף בהפרש של 15 נקודות.

* זו הפעם הראשונה מאז 2004 שאינדיאנה עולה ל-0:2 בסדרת פלייאוף.

* אינדיאנה עומדת על 51 מ-63 מהקו בשני המשחקים. אטלנטה ב-18 מ-34.

* פול ג'ורג' שבר את שיא הנקודות האישי שלו בפלייאוף, בפעם השנייה ברציפות, עם 27 נקודות.

* ג'ורג' גם שומר מצוין בסדרה. שחקנים שניסו להתמודד מולו קולעים 6 מ-20.

ציטוטים ותירוצים

יומיים אחרי שרשם את הטריפל דאבל השני בתולדות הפייסרס בפלייאוף, פול ג'ורג' הפגיז 27 נקודות גם הלילה, רשם שיא קריירה שני רצוף וחשוב מהכל, ניצח עם הפייסרס את המשחק השני בסדרה וקבע 0:2. ג'ורג' הוסיף 8 כדורים חוזרים, 4 חטיפות ו-3 אסיסטים. עזר לו ג'ורג' היל, עם 22 נקודות ב-7 מ-12 מהשדה, וגם רוי היברט וג'ראלד גרין בלטו עם 15 נקודות, כולל שני דאנקים עוצמתיים על הפרצוף של ההוקס, שהפסידו בפעם הרביעית ברציפות באינדיאנה.

פול ג'ורג' סיכם: "פשוט שיחקנו פיזי. לא באנו ואמרנו 'בוא נשחק פיזי'. אנחנו פשוט משחקים ככה. זו הגישה שלנו למשחק. אנחנו נמשיך לשחק ככה".

מאמן הפייסרס פרנק ווגל: "לא רק שאנחנו פיזים, אלא שעמדנו טוב בניסיונות הלחץ שלהם לחטוף לנו את הכדור. היו לנו פחות איבודים מאשר במשחק 1".

אל הורפורד המפסיד: "הם הסתדרו עם המשחקים הביתיים שלהם ומשחק 3 הוא קריטי עבורנו, ועכשיו אנחנו צריכים להסתדר עם המשחקים הביתיים שלנו. אני חושב שנהיה טובים יותר בהתקפה ואני חושב שנהיה בסדר בסך הכול".

0:2 לספרס, 0:2 לפייסרס, 0:2 לת'אנדר

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

ג'וש סמית' שחקן אטלנטה מול דייויד ווסט שחקן אינדיאנה. AP
ג'וש סמית' בעוד הפסד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully