וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוריניו ופלקאו סגרו בצ'לסי לעונה הבאה

עיתון ה'בילד' הגרמני, אשר ידוע בסקופים שלו, טוען כי מאמן ריאל וחלוץ אתלטיקו מדריד יהיו בעונה הבאה בסטמפורד ברידג'

בזמן שריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק חצי הגמר הראשון של ליגת האלופות, 'הבילד' הגרמני יצא בפירסום מפתיע מאוד שבוודאי לא יוסיף שקט לאנשי הבלאנקוס והודיע: "ז'וזה מוריניו סגר לעונה הבאה בצ'לסי יחד עם רדאמל פלקאו, החלוץ הקולומביאני הנפלא של אתלטיקו מדריד".

על פי הפירסום בעיתון הגרמני אשר נחשב למלך הסקופים (אחרי שידע כמה שעות לפני כולם על ההחתמות של גווארדיולה וגצה בבאיירן), המאמן הפורטוגלי המעוטר סיכם את כל תנאיו לעונה הבאה בצ'לסי ונותרה רק החתימה הפורמאלית. אם התרחיש ההגיוני אכן יתממש, מוריניו יחליף בתפקיד את רפא בניטס, המאמן המושמץ של הבלוז שיסיים בוודאות את תפקידו בתום העונה וייכנס לקדנציה שנייה במועדון, אותו הוא אימן כבר בהצלחה ב-2004 עד 2007, תחת רומן אברמוביץ'.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. Lars Baron, GettyImages
כבר חושב על הג'וב הבא? מוריניו, הערב בהשפלה מול דורטמונד/GettyImages, Lars Baron

אבל מוריניו לא לבד: על פי הפירסום, אברמוביץ' דאג כבר גם לחיזוק ההתקפה על ידי החתמתו לעונה הבאה של רדאמל פלקאו, החלוץ הקולומביאני הנהדר של אתלטיקו מדריד, ששוויו מוערך בכ-60 מיליון יורו. פלקאו, כבש בשתי העונות האחרונות 49 שערים ב-63 משחקים עבור הקולצ'ונרוס ואם אכן יגיע, הוא צפוי להחליף את פרננדו טורס שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולחזור למועדון נעוריו.

את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה פלקאו נתן מול צ'לסי באוגוסט 2012 כאשר הוא הוליך את אתלטיקו מדריד לניצחון 1:4 גדול על צ'לסי עם שלושער אישי בסופר קאפ האירופי. מאז שעזב דידייה דרוגבה את צ'לסי בתחילת העונה, במועדון מחפשים מאז מחליף בעל שיעור קומה והקולומביאני בהחלט יכול להתאים לצ'לסי, ששואפת להסתער בעונה הבאה על כל התארים אחרי עונה די כושלת שתסתיים ללא תואר ממשי.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד (במרכז). רויטרס
עונה הבאה בצ'לסי? פלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully