וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני דגן: "כשלא מוכנים בראש, נכנסים להיסטריה"

24.4.2013 / 18:03

מאמן מכבי אשדוד הסביר את ההפסד לרמלה, אבל מוכן למשחק המכריע (ה', 19:40, ONE). רמלה קיבלה רק 100 כרטיסים

ליגת העל בכדורסל נשים תוכרע מחר (חמישי) עם המשחק החמישי בגמר הפלייאוף בין מכבי אשדוד לאליצור רמלה (19:40, שידור ישיר בערוץ ONE). הסדרה סיפקה עד כה את הסחורה כשבמשחק הראשון גנבה רמלה לאשדוד את הביתיות עם ניצחון 72:75, במשחק מספר 2 ניצחה אשדוד ברמלה 62:76, ולאחר מכן עלתה ל-1:2 בביתה עם ניצחון 64:70, אך במשחק הרביעי ברמלה שוב ניצחו שחקניותיו של עדן ענבר 60:71.

מאמן מכבי אשדוד עדני דגן. ניב אהרונסון
מה שלא עבד, יטופל. דגן/ניב אהרונסון

אשדוד מגיעה למשחק במטרה לזכות בפעם השנייה ברציפות בדאבל, אותו השיגה בעונה שעברה בניצחון במשחק החמישי של גמר הפלייאוף על אותה אליצור רמלה. "לא שיחקנו כדורסל, היינו יותר מדי נאיביים לטעמי", הסביר עדני דגן את ההפסד לרמלה במשחק הרביעי, "אם הייתי יודע למה זה קרה, זה לא היה קורה. היה לנו פלאשבק שאני לא מבין אותו, אבל נתגבר על זה. אני לא חושב שזה היה קשור ללחץ, היה איזשהו רוגע שהפך אותנו ליותר מדי שבירים. כשלא מוכנים בראש אז זה מתחיל להיות קשה ונכנסים להיסטריה. נטפל במה שלא עבד".

אשדוד הקצתה רק 100 כרטיסים לאוהדי רמלה למשחק, לאחר שמשטרת ישראל הגבילה את מספר הצופים באולם ל-1,000 בלבד. בתגובה איימו ברמלה לא להופיע למשחק, אך לאחר שיחות עם בכירי מנהלת ליגת העל לנשים ואיגוד הכדורסל יושרו ההדורים. ברמלה מקווים לעוד משחק שיא מצד הזרה אליסון הייטאוור שמפציצה 21.5 נקודות בממוצע למשחק עד כה בסדרה. בקבוצה בונים על הניסיון של מיכל אפשטיין, תמרה ג'יימס וקטיה לויצקי במעמד, ויקוו לשבור את רצף ההצלחות של אשדוד.

שחקנית אליצור רמלה אליסון הייטאוור. ניב אהרונסון
תמשיך ללהוט? הייטאוור/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully