וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן: "מקווים לספורטיביות של שאר הקבוצות"

24.4.2013 / 12:19

לאחר ההפסד בסכנין האורדונים יודעים שהסיכוי לשרוד בליגת העל קלוש: "נתפלל נס. נשמח אם בית"ר והפועל חיפה ינצחו"

one

בהפועל רמת גן מבינים שהסיכוי לשרוד בליגת העל קלוש, וזאת לאחר ההפסד אמש (שלישי) בקרב התחתית לבני סכנין בתוצאה 1:0. הרמת גנים מרוחקים כעת שלוש נקודות מהקו האדום ובשבת מצפה להם משחק העונה, בחוץ נגד הפועל עכו, כאשר במצב שנוצר גם ניצחון מפתיע בעכו, עשוי שלא להספיק להם, כשנותרו עוד שני מחזורים בלבד עד לסיום העונה.

שחקני רמת גן ישבו אתמול בדממה בחדר ההלבשה, כאשר מרביתם נראים בהלם מוחלט ומתחילים להבין שמשימת ההישארות בליגה הפכה להיות קשה עד כמעט בלתי אפשרית. גם הדרך חזרה לרמת גן, הייתה שקטה מהרגיל.

שחקני הפועל רמת גן מאוכזבים: ליאור ראובן, עומר בוקסנבוים (במרכז), וובה בראון. אדריאן הרבשטיין
חייבים להתעלות מול הפועל עכו. בוקסנבוים וליאור ראובן בסיום הפסד בסכנין/אדריאן הרבשטיין

"אין ספק שאנחנו צריכים להתפלל לנס", אמרו היום בקבוצה, "המצב שלנו אנוש, אבל יש לנו עדין על מה להילחם. נצטרך לנצח פעמיים ולקוות שהקבוצות איתנו בתחתית ימעדו ויאבדו נקודות".

אחד הדברים היחידים שמשאיר את הרמת גנים מעט אופטימיים הוא העובדה שבעקבות מצב הנקודות הסבוך בתחתית הטבלה, נוצר מצב שבו גם 38 נקודות אינן מבטיחות עדיין בוודאות את ההישארות, שכן קיים תסריט שבו גם נתניה וגם עכו ינצחו בשבת ואז עשויות גם הפועל חיפה וגם בית"ר ירושלים למצוא עצמן בטווח הסכנה.

"אנחנו מקווים ששאר הקבוצות שמרוחקות מהקו האדום, יגלו בגרות וספורטיביות ויבואו לשחק במלוא הכוח במשחקים שעוד נותרו" אמר היום גורם בקבוצה. "ברור לנו שקודם כל אנחנו נצטרך שש נקודות משני המשחקים שנשארו, אבל בהחלט נשמח אם בית"ר ירושלים וגם הפועל חיפה ינצחו במחזור הקרוב במשחקים שלהם", הוסיף הגורם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully